اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

آیت الله ناصری: غرور آفت و نیت خالص عامل پیشبرنده امور زندگی است+عکس

امام جمعه یزد گفت: غرور آفت زندگی انسان و نیت خالص پیش برنده امور زندگی است بنابراین این دو نکته همواره باید در زندگی مورد توجه باشد.

آیت الله ناصری: غرور آفت و نیت خالص عامل پیشبرنده امور زندگی است+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس در بافق، آیت الله محمدرضا ناصری شامگاه دیروز در جمع اعضای بیست و نهمین کاروان پیاده بافق به مشهد با اشاره به زندگی امام خمینی (ره) اظهار کرد: دو نکته در مسیر زندگی هرگز نباید فراموش شود که یکی از آنها نیت پاک و اخلاص است.

وی افزود: امام راحل (ره) نیت پاک و خدایی را در تمام مراحل زندگی خود در نظر داشت به گونه‌ای که یک لحظه فکر غیر از خدا به ذهن ایشان نیامد.

امام جمعه یزد با بیان خاطره‌ای از امام خمینی (ره)، تصریح کرد: امام خمینی (ره) در دیدار با افرادی که در مسیر انقلاب موثر بودند همیشه یادآور می شدند که اگر این انقلاب را برای شخص من انجام دادید که بروید اما اگر برای خدا در این مسیر پا گذاشتید، صبور و مقاوم باشید.

ناصری با تاکید بر اهمیت انجام کارها با نیت خدایی، گفت: اگر می خواهید کاری اثر کند، در بچه ها، در روح جامعه در تمام ابعاد زندگی، با نیت خدایی این کار را انجام دهید که حتما موثر واقع خواهد شد.

وی غرور را مانع بزرگی در زندگی دانست و افزود: آفت نفس انسان غرور است و باید در تمام ابعاد زندگی تواضع را پیشه رفتار خود کرد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد بیان کرد: غرور و خودنمایی باعث می شود که انسان در مسیر حرکت خود بیشتر بلغزد و باید هر لحظه به خود یادآور شویم که ما در مقابل خدا چیزی نیستیم و به یک دم و بازدم زنده ایم.

ناصری انقلاب اسلامی را انقلابی خدایی دانست و بیان کرد: این انقلاب خدایی است زیرا امام خمینی (ره) با توکل بر خدا و برای خدا این انقلاب را به پیش برد، بنابراین خداوند نگه دار این انقلاب خواهد بود.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول