اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نخستین دیواره سنگ‌نوردی در شهرضا به بهره‌برداری رسید

رئیس هیأت کوهنوردی شهرضا گفت: عملیات تکمیل دیواره سنگ‌نوردی شهرضا که از چندی پیش به همت هیأت کوهنوردی شهرضا پس از تائیدیه هیأت کوهنوردی اصفهان و کمک خیران شروع شده بود به اتمام رسید.

نخستین دیواره سنگ‌نوردی در شهرضا به بهره‌برداری رسید

حیدرعلی عسگری رئیس هیأت کوهنوردی شهرضا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به بهره‌برداری رسیدن نخستین دیواره مصنوعی سنگنوردی در شهرضا اظهار داشت: عملیات تکمیل دیواره سنگنوردی شهرضا که از چندی پیش به همت هیأت کوهنوردی شهرضا پس از تائیدیه هیأت کوهنوردی اصفهان و کمک خیران شروع شده بود به اتمام رسید.

 

وی افزود: این دیواره در سال ۱۳۹۶ با همکاری هیأت وقت در سالن ورزشی عفاف شهرضا در ابعاد ۴.۵ در ۶ متر شروع شده و بعد از کناره‌گیری رئیس هیأت، پروژه متوقف شد که از ابتدای امسال عملیات تکمیل و ادامه دیواره انجام و به کمک ورزش دوستان خیر به سرانجام رسید و دیواره تکمیل شد.

عسگری با بیان اینکه این دیواره ۴.۵ متر پهنا و ۹ متر ارتفاع دارد و امیدواریم مکانی امن برای تمرین ورزشکاران این رشته مفرح پر از چالش باشد، گفت: تمام هزینه‌های این دیواره از محل کمک‌های مردمی پرداخت شده است.

 

رئیس هیأت کوهنوردی شهرضا بیان کرد: هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرضا با هدف تسهیل و علمی انجام شدن این ورزش در سطح جامعه متشکل از هیأت مدیره فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر در سطح شهرستان کوهنوردی و کوهپیمایی در سه باشگاه رسمی فعال افراز، رادمان پلاست و دامون و گروه‌های مختلف که هنوز موفق به ثبت نشده‌اند در حال فعالیت است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول