اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بیش از ۳ هزار پروژه عمرانی نیمه تمام در فارس وجود دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: بیش از ۳ هزار پروژه عمرانی نیمه تمام در فارس وجود دارد و در شرایط معمول اولویت پروژه های ناتمام مشخص نیست، اما با راه اندازی سامانه منتاک و بارگذاری اطلاعات و داده‌های مورد نیاز در این سامانه‌، اولویت‌های استان در حوزه پروژه های عمرانی شناسایی می شود .

بیش از ۳ هزار پروژه عمرانی نیمه تمام در فارس وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس در همایش شهرداران و دهیاران فارس از وجود بیش از ۳ هزار پروژه عمرانی نیمه تمام در فارس خبر داد و گفت: در شرایط معمول اولویت پروژه‌های ناتمام مشخص نیست، اما با راه اندازی سامانه منتاک و بارگذاری اطلاعات و داده‌های مورد نیاز در این سامانه، اولویت‌های استان در حوزه پروژه‌های عمرانی شناسایی می‌شود.

محمود رضایی از تهیه سامانه مدیریت و نظارت در توسعه استان‌های کشور توسط وزارت کشور تحت عنوان (منتاک) خبر داد و گفت : این سامانه در حال تبدیل به یک سامانه ملی در زمینه مسائل عمرانی و توسعه امور شهر و روستاست. 

 وی اهداف عمده راه اندازی سامانه منتاک را مدیریت بر پروژه‌های عمرانی استان‌های کشور و همچنین پایش تمامی کمیسیون‌ها و جلسات و کارگروه‌های استان برشمرد و اظهار کرد: تمام داده‌های مرتبط با شهرهای استان و دستگاه‌های اجرایی در این سامانه ذخیره می‌‌شود و خروجی آن به عنوان یک داشبورد مدیریتی در اختیار تمام مدیران ارشد و عالی استان قرار گرفته و بهره برداری از آن در سطح استان و کشور ممکن خواهد بود. 

به گزارش فارس گفتنی است که محمود رضایی بیش از ۳ سال به عنوان معاونت عمرانی در استان فارس مسئولیت دارد، لذا انتقادات در این زمینه بیش از هر کسی به خود او بازمی‌گردد.

انتهای خبر/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول