اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

آغاز عملیات پایدارسازی محور بجنورد به شمال پس از تعطیلات عید سعید قربان

رئیس اداره راهدارى و حمل و نقل جاده اى بجنورد گفت: عملیات پایدارسازی باند جنوبی محور بجنورد - شمال پس از تعطیلات عید سعید قربان آغاز مى شود.

آغاز عملیات پایدارسازی محور بجنورد به شمال پس از تعطیلات عید سعید قربان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز هومن وکیلى، رئیس اداره راهدارى و حمل و نقل جاده اى بجنورد، اظهارکرد: عملیات پایدارسازی باند جنوبی محور بجنورد - شمال در محدوده خندقلو پس از تعطیلات عید سعید قربان آغاز مى شود.

وی گفت: طبق مصوبه جلسه کمیسیون ایمنی حمل و نقل و سوانح جاده ای قرار بود تردد در باند شمالی محور بجنورد - آشخانه در محدوده دوراهی خندقلو (پایین تر از دوراهی روستای مملجه تا ابتدای روستای تاتار) طی ۴۸ ساعت آینده به صورت رفت و برگشت عملی شود تا مشکلاتی که در باند شمالی وجود دارد، برطرف شود.

رئیس اداره راهدارى و حمل و نقل جاده اى بجنورد افزود: با توجه به پیش رو بودن تعطیلات عید سعید قربان و افزایش ترافیک در این محور، به پیشنهاد پلیس راه مقرر شد عملیات پایدارسازى باند جنوبى و تردد در باند شمالى این محور به صورت رفت و برگشت، پس از تعطیلات مذکور آغاز شود.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول