اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اقامه نماز عید قربان به امامت آیت‌الله سعیدی در قم

نماز عید قربان به امامت آیت الله سید محمد سعیدی، همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میر شفیعی و قرائت دعای ندبه توسط حسن مالکی نژاد در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود.

اقامه نماز عید قربان به امامت آیت‌الله سعیدی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم شب عید سعید قربان شنبه بعد از نماز عشا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم و مداحی علی پیله وران همراه با شعرخوانی، اجرای سرود، تواشیح و مسابقه و اهدای متبرکات فاطمی  در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

صبح روز عید قربان نیز نماز عید به امامت آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان قم رأس ساعت ۸ صبح برگزار می شود و قبل از نماز عید نیز از ساعت ۶ صبح سخنرانی توسط حجت الاسلام والمسلمین میرشفیعی، قرائت دعای ندبه توسط حسن مالکی‌نژاد، تلاوت قران و بیان احکام شرعی بر قرار خواهد بود.

همچنین مراسم قبل از اذان ظهر در روز عید سعید قربان با سخنرانی حجت الاسلام حسین آبادی و مداحی جواد اشعری دنبال خواهد شد و بعد از نماز عصر نیز حسن حیدرزاده قمی مداحی خواهد کرد.

مراسم قبل از اذان مغرب در حرم مطهر بانوی کرامت در روز عید سعید قربان با سخنرانی حجت الاسلام مجید همتی و مداحی محمد ریحانی دنبال می شود.

همچنین در شام عید سعید قربان بعد از نماز عشا نیز مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد و و مداحی محسن بنی فاطمی همراه با شعرخوانی، اجرای سرود، تواشیح و مسابقه و اهدای متبرکات فاطمی برگزار می شود.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول