اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

عرضه بهداشتی دام در پنج مرکز شهر بجنورد

شهردار بجنورد از تعیین پنج مرکز عرضه، خرید و فروش دام در سطح شهر بجنورد خبر داد.

عرضه بهداشتی دام در پنج مرکز شهر بجنورد

جواد حمیدی، شهردار بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه عید قربان شاهد افزایش تقاضا برای ذبح و قربانی دام هستیم ،لذا به منظور حفظ بهداشت محیطی، اماکنی برای عرضه دام زنده در شهر جانمایی شده است تا دسترسی شهروندان به سهولت و درنهایت کنترل و نظارت بر سلامت دام انجام بگیرد.

وی گفت: پنج منطقه، محل کشتارگاه قدیم، میدان جوادیه، چهارراه رسالت (میدان بار) ، خیابان عترت و ایثار برای این امر در نظر گرفته شده است.

شهردار تاکید کرد: محل عرضه خرید و فروش پوست نیز در چهارراه خیام، جوادیه و خوشی در نظر گرفته شده است و نیروهای شهرداری بر جلوگیری از فروش دام زنده در خارج از محل های مشخص شده در سطح شهر از شب قبل روز عید قربان تا ظهر روز عید نظارت و بازدید دارند و فروش پوست دام نیز به جزء جایگاه های مشخص شده در سطح شهر ممنوع است.

حمیدی خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از مشکلات بهداشتی نیز ضایعات زباله های تولیدی در روز عید قربان در دو نوبت صبح عصر برداشت خواهد شد.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول