اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

افزایش دو و نیم برابری تعداد بیماران کرونایی در خراسان رضوی

مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به افزایش دو و نیم برابری تعداد بیماران کرونایی در مراکز درمانی استان خراسان رضوی، اظهار کرد: مشارکت عموم مردم نقش مهمی در کنترل همه‌گیری این ویروس دارد.

افزایش دو و نیم برابری تعداد بیماران کرونایی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، محمد پهلوان کاشی مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بیان کرد: در حال حاضر 204 بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد 172 نفر متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

وی تعداد بیماران بدحال بستری در بخش های مراقبت ویژه استان را 35 نفر عنوان کرد و گفت: طی یک روز گذشته 89 بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که از این تعداد 74 نفر در محدوده دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تعداد بیماران سرپایی مراجعه کننده به بیمارستان ها و مراکز  جامع سلامت منتخب نیز افزایشی است و طی یک روز گذشته 434 نفر به این مراکز مراجعه داشته اند؛ از عموم مردم خواست با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و واکسیناسیون، مدافعان سلامت را در کنترل همه گیری کرونا یاری نمایند.

پهلوان با بیان اینکه تمامی سطوح خدمات رسان در حوزه های بهداشت و درمان آماده خدمات رسانی به بیماران کرونایی و غیر کرونایی است از مردم خواست در صورت ابتلا به علائم مشکوک به کرونا به نزدیکترین مرکز درمانی مراجعه و خدمات را دریافت نمایند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول