اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

هیات‌ ایرانی با هدف توسعه روابط‌ تجاری عازم صربستان شد

هیات تجاری ایران به سرپرستی رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران و به منظور توسعه روابط تجاری، عازم صربستان شد.

هیات‌ ایرانی با هدف توسعه روابط‌ تجاری عازم صربستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، یک هیات تجاری به سرپرستی علیرضا پیمان پاک رئیس سازمان تجارت ایران امروز عازم صربستان شد. 

این سفر 5 روزه با هدف توسعه همکاری های دو جانبه، پیگیری موضوعات مطرح شده در کمیسیون مشترک دو جانبه و برنامه ریزی برپایی دور بعدی اجلاس این کمیسیون در ایران و توسعه مناسبات تجاری انجام شد. 

براساس برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده مقرر است در روز اول این سفر همایشی در اتاق بازرگانی صربستان برگزار و فرصت های تجاری دو کشور معرفی و جلسات مذاکرات دو جانبه بین تجار دو کشور برگزار شود. 

همچنین در این سفر پیمان پاک، دیدارهایی با مسئولان عالی رتبه صربستان از جمله وزیر امور خارجه، وزیر کشاورزی، وزیر معدن و انرژی، قائم مقام وزارت تجارت و وزارت دارایی صربستان خواهد داشت. 

در این سفر نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران، رئیس اتاق بازرگانی قزوین و جمعی از تجار در حوزه های مختلف از جمله تجهیزات پزشکی، گردشگری، صنایع غذایی، محصولات آرایشی و بهداشتی، مواد اولیه پلیمری، و کامپاند، فرتیلایزر و اوره، پارافین، مبلمان و صنایع چوب، بذر و سم و کود، محصولات کشاورزی، فناوری اطلاعات، محصولات دانش بنیان و ... معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران را همراهی می‌کنند. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول