اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

قربانی 30 راس گوسفند و توزیع گوشت میان نیازمندان شیراز/ذبح 218 راس گوسفند در داراب

قائم مقام بنیاد مهدویت استان فارس از قربانی 30 راس گوسفند و توزیع گوشت گرم میان نیازمندان خبرداد.

قربانی 30 راس گوسفند و توزیع گوشت میان نیازمندان شیراز/ذبح 218 راس گوسفند در داراب

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام محمد حسین حدائق ضمن تبریک عید قربان اظهار کرد: طرح نذر «قربان قدمت مهدی جان» مانند سال گذشته به همت خیرین عید قربان امسال نیز برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 55 راس گوسفند در عید قربان قربانی شد، اضافه کرد: امسال نیز 30 راس گوسفند قربانی و ذبح و میان نیازمندان توزیع شد.

حجت‌الاسلام حدائق عنوان کرد: قربانی گوسفند و توزیع گوشت گرم با حمایت خیرین و نیکوکاران گرانقدر و مهدی یاوران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) انجام می پذیرد.

قائم مقام بنیاد مهدویت فارس مطرح کرد: قربانی گوسفند و توزیع گوشت گرم با حمایت های خیرین نیک اندیش به نیت سلامتی امام زمان(عج) با عنوان «قربان قدمت مهدی(عج) جان» به منظور تعجیل در فرج حضرت، ذبح و میان نیازمندان توزیع می شود.

وی خاطرنشان کرد: قربانی های انجام شده در شیراز و حومه توزیع خواهد شد.

ذبح ۲۱۸ راس گوسفند در داراب

خیران شهرستان داراب یک راس گاو و ۲۱۸ راس گوسفند برای کمک به نیازمندان در روز عید قربان ذبح کردند.

 یاسر نظریان، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) داراب با اعلام این خبر گفت: گوشت یک راس گاو و ۲۱۸ راس گوسفند اهدایی بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود.

وی افزود: این تعداد گوسفند اهدایی پس از ذبح کامل به محل کمیته امداد امام خمینی شهرستان داراب منتقل و پس از بسته‌بندی میان خانواده‌های مددجویان تحت حمایت و نیازمندان حقیقی جامعه توزیع می‌شود.

به گفته نظریان، ارزش ریالی گوسفندان اهدایی عید قربان امسال در شهرستان داراب را ۷۵۰ میلیون تومان برآورد کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان داراب گفت: در حال حاضر ۷ هزار و  ۵۲۵خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی داراب هستند که از خدمات این نهاد مردمی و انقلابی استفاده می‌کنند.

گفتنی است در روز عید قربان، 70 راس گوسفند در بوانات و 40 راس گوسفند نیز در مرودشت ذبح و گوشت آنان بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول