اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

همه چیز در مورد مبلمان فضای باز و مبل‌های باغی و ویلایی

هر ویلا و ویلا باغِ رویایی باید فضایی رویایی نیز در اطراف خود داشته باشد.

همه چیز در مورد مبلمان فضای باز و مبل‌های باغی و ویلایی

انتخاب درست مبلمان فضای باز می‌تواند در تجلیِ بیشتر زیبایی‌ها و رویایی بودنِ محیط کمک کند. هر یک از ما می‌تواند اتاق‌های داخلی مبله و راحت را در مرکز شهر پیدا کنیم. منتها در ویلاها و باغ‌ها، استفاده از فضای باز است که اهمیت دارد. لذت بردن از ویلا به معنای پیاده‌روی، آفتاب گرفتن، استراحت در سایه درختان و بوییدن گل‌ها است. مبله کردن فضای بازِ ویلا، همه این فعالیت‌های لذت بخش را برای شما تسهیل خواهد کرد. مبلمان ویلا و انواع مبلمان باغی باید به اندازه کافی راحت؛ کارآمد، سبک و دارای ظرافت باشند. در واقع مبلمان فضای باز تا حد زیادی بیانگر ذوق و سلیقه شخصی میزبان است. در این نوشته به نکاتی می پردازیم که قبل از خرید مبل‌های فضای باز باید رعایت کنید.

خرید مبلمان فضای باز با بهترین قیمت

نکات مهم در انتخاب مبلمان فضای باز

فهرستی از مبل‌های مورد نیاز خود تهیه کنید

برای یک خرید راحت و بدور از دودلی، قبل از هر اقدامی فضای بیرونی باغ یا ویلای خود را به خوبی تجسم کنید. سپس فهرستی از تمام چیزهایی که دوست دارید در فضای باز داشته باشید تهیه کنید. این کار به شما کمک می کند تا مراحل بعدی خرید خود را بهتر سازماندهی و اولویت بندی کنید. در پایان باید به درستی بدانید که تصمیم دارید چه نوع مبل‌هایی را بخرید و به چه نوع مبلی نیاز ندارید. به نحوه استفاده از باغ خود فکر کنید. آیا میزبان رویدادهایی مانند شام خانوادگی یا مهمانی خواهید بود؟ یا اینکه صرفا مکانی دنج برای استراحت شخصی می خواهید؟ پاسخ به این سوالات تاثیر مهمی بر نوع مبلمانی که می‌خواهید بخرید دارند.

روی مبلمان با کیفیت سرمایه گذاری کنید

در هنگام خرید مبل باغ و ویلا به کیفیت محصولات، دقت ویژه ای داشته باشید. از آنجایی که مبل‌ها در فضای باز خواهند بود باید باکیفیت و ضد آب باشند. به عبارت دیگر باید در برابر آب، باد و رنگ پریدگیِ ناشی از آفتاب بسیار مقاوم باشند. برای اینکه مبل‌هایی که می خرید به اندازه کافی مقاوم و با کیفیت باشد باید از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده باشند. در ادامه لیستی از مواد اولیه ای که معمولاً برای مبلمان باغ و ویلا استفاده می شوند آورده شده است.

- آلومینیوم: یکی از رایج ترین مواد اولیه مورد استفاده برای ساخت مبلمان فضای باز، آلومینیوم است. آلومینیوم، سبک و مقاوم در برابر زنگ زدگی است و تمیز کردن آن آسان است. نیاز کمی هم به تزئین یا رنگ آمیزی دارد. برای راحتی بیشتر مبل های آلومینیومی می‌توانید چند کوسن رنگارنگ و شیک به آنها اضافه کنید و از فضای باز ویلا و باغ خود لذت ببرید.

- خیزران: خیزران یا حصیر نیز یکی از گزینه‌های محبوب برای ساخت مبلمان فضای باز است. حصیر، منظره‌ای کلاسیک و آرام را در فضای باز ویلای شما ارائه می دهد. حصیر از گذشته‌های دور به واسطه ظاهر طبیعی و بافتی که دارد انتخابی محبوب برای مبلمان باغی بوده است. امروزه نیز همچنان این محبوبیت را حفظ کرده است. مبلمانِ حصیری در سبک‌ها و رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شوند. ظاهر طبیعی آنها می تواند بدون زحمت، هر باغ یا فضای بازی را تزیین کند. علاوه بر این، برخی از ست‌های مبلمان شامل کوسن هستند و امکان سفارشی سازی بیشتر را فراهم می کنند.

-رزین یا پلاستیک: بافت رزینی، جدیدترین و رایج ترین متریال مورد استفاده برای مبلمان فضای باز است. این مواد، ظرافت، زیبایی و راحتی رضایت بخشی را ارائه می دهند.

- فولاد: ظاهر و احساس جاودانه مبلمان فضای باز فولادی، تعلق خاطر خاصی را در شما ایجاد خواهد کرد. اینگونه مبل‌ها بادوام هستند اما ممکن است نیاز به رنگ آمیزی داشته باشند به علاوه سنگین نیز هستند. بنابراین جابجایی آنها در حیاط می تواند یک چالش باشد و مانند سایر مبل‌های فلزی، به احتمال زیاد به کوسن نیاز دارند.

قبل از خرید انواع مبل فضای باز، اندازه‌ها را به دقت در نظر بگیرید

هنگام خرید مبلمان فضای باز، مهم است که ابتدا فضای موجود در باغ خود و مکان قرار دادن مبل‌ها را به خوبی بررسی کنید. بسته به اینکه یک تراس کوچک دارید یا یک پاسیو بزرگ، گزینه‌های متفاوتی پیش رو خواهید داشت. . به طور کلی فراموش نکنید که باید عرض، طول و عمق فضای خود را به دقت اندازه گیری کنید. توصیه می‌شود برای فضاهای محدود، گزینه‌ها و طرح‌های مدولار، جمع شونده یا تاشو را در نظر بگیرید.

در انتخاب مبلمان فضای باز خلاق باشید

انتخاب مبلمان فضای باز فرصت خوبی است که خلاقیت و استعداد خود را ابراز کنید. ممکن است سبکی روشن و جسور، نرم و خنثی، سنتی، یا به شدت معاصر را انتخاب کنید. می‌توانید به مبلمان خنثی فکر کنید که با بالش‌ها و کوسن‌های دارای رنگ‌های پر جنب و جوش تکمیل می شوند. همچنین مبلمانی با رنگ‌های روشن که اکسسوری‌های خنثی دارد می تواند انتخابی خلاقانه برای شما باشد. برخی از فضاهای باغ حتی با یک پالت تک رنگ هم عالی به نظر می رسند. به هر حال توصیه می شود در انتخاب مبلمان فضای باز، خلاقیت و تخیل خود را محدود نکنید.

خرید مبلمان فضای باز

الزاما نیاز نیست به مبلمان فضای باز گرانقیمت فکر کنید

تا اینجا تا حدودی در مورد ویژگی ‌های مبل مناسب برای باغ و ویلا و نکاتی که در انتخاب آنها باید رعایت کنید صحبت شد. منتها قیمت مبلمان فضای باز، نیز یکی از فاکتورهای مهم است. البته این گفته به این معنی نیست که الزاما به مدل‌های گرانقیمت نیاز دارید. اگر در انتخاب فروشگاه مبلمان فضای بازِ مناسب دودل هستید می‌توانید از گروه مهندسی نوآوران اثر کمک بگیرید.

استفاده از خدمات گروه مهندسی نوآوران اثر

گروه مهندسی نوآوران اثر با قیمت‌های مقرون به صرفه، کار مبلمان فضای باز را برای مشتریان انجام می‌دهد. حتی شاید به دیگر خدماتی که نوآوران اثر دارد نیز علاقه مند شوید. ساخت محوطه‌های فضای سبز و دیوارهای سبز، روف گاردن و ساخت سازه با بتن اکسپوز از جمله سایر خدمات پرطرفدار این گروه مهندسی هستند. به عنوان مثال در سالهای اخیر، استفاده از بتن اکسپوز برای ساخت سازه‌های مختلف به شدت محبوب شده است. برخی از مشتریان به دلیل سهولت استفاده به این نوع بتن، روی می آورند. برخی نیز عقیده دارند که سازه‌های ساخته شده از بتن اکسپوز زیباتر هستند. به هر حال دلایل زیادی برای استفاده از این نوع بتن وجود دارند. اگر شما نیز تمایل به استفاده از بتن اکسپوز دارید نوآوران اثر به عنوان یک شرکت با سابقه در این زمینه، آماده خدمت رسانی به شماست.

نمونه پروژه اجرا شده بتن اکسپوز - نیاوران

علاوه بر خدمات فوق الذکر، تقاضای زیادی برای انواع فلاور باکس‌های ساخته شده توسط نوآوران اثر وجود دارد. فلاور باکس جعبه‌هایی برای کاشت هستند که برای اهداف تزئینی و به منظور پرورش گل مورد استفاده قرار می‌گیرند. بتنفلاور باکس‌ها غالبا در محیط‌های با فضای باغبانی محدود مثلا در مناطق شهری مورد استفاده قرار می‌گیرند. می توان فلاور باکس‌های مختلفی را در بازار یافت که به روش‌های مختلفی ساخته شده اند. اما اگر می‌خواهید فلاور باکس‌هایی کم نظیر و منحصر به فرد داشته باشید توصیه می شود در سایت نوآوران اثر ثبت سفارش کنید.

خرید انواع فلاور باکس از نوآوران اثر

منبع: گروه مهندسی نوآوران اثر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول