اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

صهیونیست‌ها از ترس حزب الله، به دیوارکشی روی آوردند

مسئولان رژیم موقت صهیونیستی از ترس نفوذ نیروهای حزب الله، در اطراف شهرک صهیونیست‌نشین متولا دیوار احداث می‌کنند.

صهیونیست‌ها از ترس حزب الله، به دیوارکشی روی آوردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ساکنان شهرک صهیونیست‌نشین «متولا» تأکید کردند که از قصد ارتش رژیم موقت صهیونیستی برای احداث دیوار در اطراف این شهرک به جای حصار، به شدت خشمگین هستند.

خبرگزاری فلسطینی «سوا» گزارش داد، این تصمیم ارتش صهیونیستی به خاطر ترس از نفوذ نیروهای جنبش حزب الله لبنان است. مسئولان صهیونیستی مدعی هستند که حزب الله قصد دارد شهرکهای صهیونیستی را «اشغال» کند.

«لیور بیز» عضو شورای این شهرک می‌گوید: زندگی در محاصره دیوارها، شبیه به زندگی در داخل زندان است. این، احساس وحشتناکی است که یک دیوار به ارتفاع نُه متر در جلوی منزلت قرار داشته باشد».

این مسئول صهیونیست همچنین مدعی شد: آسیبهای بسیاری به مناظر طبیعی وارد خواهد شد و باعث می‌شود آسیب جدی به صنعت گردشگری وارد شود که یک شاخه [درآمدی] صلی این شهرک است؛ چرا که دیگر کشاورزی، پاسخگوی نیاز خانواده‌ها نیست.

وی با بیان اینکه احداث دیوار از نظر امنیتی، درست نیست، خاطر نشان کرد: [احداث دیوار] چه پیامی به طرف مقابل منتقل خواهد کرد؟. این پیام که ارتش اسرائیل می‌ترسد».

این عضو شورای متولا همچنین اذعان کرد: «دیوار، از جنگ، شلیک موشک و پرواز پهپاد جلوگیری نخواهد کرد. نهایتا، دیوار مانع از آن خواهد شد که افراد بتوانند نفوذ کنند و با ساکنان لبنانی، تماس داشته باشند.

فرمانده منطقه شمال در فلسطین اشغالی هم هفته گذشته با اهالی این شهرک صهیونیستی دیدار و این طرح را به آنها ارائه و ادعا کرد که نگران سلامت و امنیت آنهاست..

انتهای پیام/.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول