اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

فعالان حوزه تجهیزات پزشکی به نمایشگاه هندوستان می‌روند

نمایشگاه تجهیزات پزشکی هندوستان که محلی برای نمایش توانمندی‌های پزشکی دنیا است و بزرگترین بازار صنعت مراقبت های بهداشتی محسوب می‌شود؛ میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق ایرانی خواهد بود.

فعالان حوزه تجهیزات پزشکی به نمایشگاه هندوستان می‌روند

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،نمایشگاه تجهیزات پزشکی هندوستان که محلی برای نمایش توانمندی‌های پزشکی دنیا است و بزرگترین بازار صنعت مراقبت های بهداشتی محسوب می‌شود؛ میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق ایرانی خواهد بود. این نمایشگاه که ۲۶ تا ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ در دهلی نو هندوستان برگزار می‌شود؛ برترین نمایشگاه این کشور در تامین نیازهای فناورانه و تجهیزاتی بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و کلینیک ها به حساب می‌آید و دستاوردها و توانمندی‌های کشورهای مختلف را به نمایش می‌گذارد. این فرصت در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق ایرانی هم قرار گرفته تا بتوانند در این رویداد جهانی مشارکت کنند.

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در همکاری مشترک با صندوق نوآوری و شکوفایی؛ امکان حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق فعال در حوزه پزشکی را در این رویداد فراهم کرده ‌است تا آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود را در پاویون شرکت‌های ایرانی به نمایش بگذارند و با بازار جهانی این حوزه هم آشنا شوند.

این نمایشگاه در حوزه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی برگزار می‌شود که برای شرکت‌های متقاضی؛ مزایایی چون حضور در نشست‌های رودررو و مذاکرات تجاری به همراه دارد و شرکت‌های دانش بنیان ایرانی با حضور در این نمایشگاه به عرضه محصولات و توانمندی‌های خود در این حوزه‌ها می‌پردازند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول