اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ماهی خوزستان در صید سپیدرود تا جریمه مالی ۲ سپیدرودی

مصطفی ماهی هافبک باتجربه خوزستانی فوتبال ایران با عقد قراردادی یک ساله به عضویت تیم فوتبال سپیدرود رشت درآمد.

ماهی خوزستان در صید سپیدرود تا جریمه مالی ۲ سپیدرودی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت،  مصطفی ماهی ۳۲ ساله و متولد دزفول است و فصل گذشته در تیم لیگ یکی شمس آذر قزوین بازی می کرد و نیم فصل دوم به تیم شهرداری بندرعباس پیوست و به همراه تیمش تا مرحله پلی‌آف صعود به لیگ یک پیش رفته بود.

وی سابقه بازی در لیگ برتر در تیم استقلال خوزستان را دارد و به همراه این تیم در جام باشگاه‌های آسیا به میدان رفته است و با تیم فولاد نوین اهواز موفق شده تا از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کند.

ماهی با ۱۸۱ سانتی‌متر قد، راست پا و سابقه بازی در تیم های استقلال خوزستان (لیگ برتر و لیگ یک)، فجرسپاسی، شهرداری بندرماهشهر، فولادنوین اهواز، سرخپوشان پاکدشت و شمس آذر قزوین (همگی در لیگ دسته اول) و شهرداری بندرعباس در لیگ دو را در کارنامه دارد.

فرید امیری به سپیدرود رشت پیوست​

فرید امیری مهاجم خرم آبادی فوتبال ایران با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود و توافق با مدیرعامل سپیدرود رشت، ردای سرخ این تیم را بر تن کرد.

فرید امیری بیست‌وشش ساله است در پست‌های هافبک نفوذی و وینگر چپ و راست بازی می‌کند و فصل گذشته در شمس آذر قزوین بازی می‌کرده است.

فرید که برادر کوچکتر وحید امیری بازیکن نامدار تیم ملی ایران است، فوتبالش را از جوانان گهردرود آغاز کرده و در تیم‌های خیبر خرم آباد، استقلال خوزستان (لیگ برتر و دسته اول)، گل ریحان البرز بازی کرده و عضو تیم ملی دانش‌آموزی ایران هم بوده است.

سپیدرود تاکنون با معین تقوی، مهیار نوری، رضا عاشوری، آرمان مردانی، رضا ناصری، سهیل ربیع‌زاده، ایمان حسن‌پور، علی بیجاری، ماهان سروی، امیرحسین صالحی و سید حسین حق‌شناس تمدید قرارداد کرده و با فرید امیری، مصطفی ماهی، آرمین منفرد دوست، صابر محمدی، محمد احسان ضیایی و امیرحسین ناییج به عنوان بازیکن جدید قرارداد منعقد کرده است.

دکتر فیروزی و کرد جهان جریمه شدند

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص پرونده‌های مختلف تیم های حاضر در لیگ دو صادر کرد.

 با اعلام کمیته انضباطی، دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و شهرداری بم برگزار شد، دکتر احمدرضا فیروزی فیزیوتراپ تیم سپیدرود رشت به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

اویس کردجهان بیگدلو، بازیکن تیم سپیدرود رشت به دلیل جلوگیری از موقعیت آشکار گل به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول