اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

امکان عضویت در سامانه ملی مؤدیان مالیاتی فراهم شد

بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی،‌ از روز 21 تیرماه ۱۴۰۱ و در هفته فرهنگ مالیاتی، امکان عضویت مؤدیان در «سامانه ملی مؤدیان مالیاتی» فراهم شد.

امکان عضویت در سامانه ملی مؤدیان مالیاتی فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: به آگاهی مردم می‌رسد، طبق وعده در چند ماه گذشته، از امروز بیست و یکم تیرماه ۱۴۰۱ و همزمان با روز هوشمند سازی در هفته فرهنگ مالیاتی، امکان عضویت مؤدیان در «سامانه ملی مؤدیان مالیاتی» در اجرای «قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان» فراهم شده است. 

بدین‌ وسیله از کلیه مؤدیان مشمول این قانون دعوت می‌شود، جهت عضویت در این سامانه و ایجاد کارپوشه اختصاصی به نام خود، با مراجعه به درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور به آدرس my.tax.gov.ir، و انتخاب گزینه «عضویت در سامانه مؤدیان و ایجاد کارپوشه»، مشخصات کاربری ورود به کارپوشه را از طریق پیامک دریافت نمایند. 

بدیهی است درحال حاضر عضویت در «سامانه مؤدیان» برای مؤدیان علاقه‌مند اختیاری است و در ماه‌های آینده حسب فراخوان‌های اعلامی سازمان امور مالیاتی کشور، مؤدیان مشمول مکلف به عضویت در این سامانه و صدور صورت‌حساب الکترونیکی خواهند بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول