اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

فارس من| خواسته بانشستگان تأمین اجتماعی؛ حقوق به اندازه تورم افزایش یابد

جمعی از بازنشستگان تأمین اجتماعی، اذعان کردند: ما کارکنان و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی خواستار افزایش حقوق متناسب با تورم یا لااقل مدیران این سازمان هستیم.

فارس من| خواسته بانشستگان تأمین اجتماعی؛ حقوق به اندازه تورم افزایش یابد

به گزارش گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، جمعی از مخاطبان فارس من خواستار افزایش حقوق کارکنان متناسب با مدیران سازمان شدند.

این پویش که به تازگی در سامانه مردمی فارس من راه اندازی شده به نارضایتی بازنشستگان از افزایش حقوق ۱۰ درصدی اشاره کرد و تأکید می کند: «افزایش حقوق امسال کارکنان و قشر کثیری از بازنشستگان تامین اجتماعی با ضریب ده درصد انجام شد، که دلیل این افزایش ناچیز از طرف مسئولین سازمان مصوبه شورای حقوق و دستمزد اعلام شد».

در ادامه این پویش آمده است: «افزایش بالای حقوق برای مشاغل خبره و عالی که عمدتا مدیران ستادی و مراکز را شامل می شود به صورت چراغ خاموش با درصد بسیار بیشتری اعمال شدهاست! این در حالی است که فشار اقتصادی بر قشر حداقلی بگیر بسیار بالاست.»

این جمع ازبازنشستگان تأمین اجتماعی، اذعان کردند: «ما کارکنان و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی خواستار افزایش حقوق متناسب با تورم یا لااقل مدیران این سازمان هستیم.»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول