اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

توانگر: باشگاه توانا به زودی با شیوه نوین آغاز به کار می‌کند

قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس با اشاره به راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی فارس و اجرای فاز جدید پروژه خبر خوب در آینده نزدیک، گفت: باشگاه توانا به شیوه فناورانه و با بهره‌گیری از شیوه‌های جدید منابع انسانی و بر پایه فنآوری‌های جدید به زودی رونمایی خواهد شد.

توانگر: باشگاه توانا به زودی با شیوه نوین آغاز به کار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس توانگر قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر استان قزوین خبرگزاری فارس اظهار کرد: باشگاه توانا می‌تواند خلاءهای تربیت نیرو رسانه‌ای جبهه انقلاب را پر کند و نیروهای موثر با معیارهای ارزشی و اسلامی پرورش دهد تا نیروهای تازه نفس انقلابی سکان رسانه‌های کشور را در دست بگیرند.

وی گفت: باشگاه توانا به شیوه فناورانه و با بهره‌گیری از شیوه‌های جدید منابع انسانی و بر پایه فنآوری‌های جدید به زودی رونمایی خواهد شد. 

قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس با اشاره به هدف گذاری تربیت ۵ هزار نفر به طور آنلاین در باشگاه توانا و استمرار حضور افراد در دوره های بعدی این باشگاه افزود: این خبرنگاران توانمند پس از طی دوره‌های آموزشی وارد بدنه رسانه‌های انقلابی خواهند شد. 

قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس با اشاره رتبه نخست فارس در میان خبرگزاری‌های کشور، ادامه داد: اثرگذاری خبرگزاری فارس را نمی‌توان نادیده گرفت.

توانگر با اشاره به اینکه تلویزیون اینترنتی فارس نیز به زودی راه اندازی خواهد شد، ادامه داد: فاز بعدی پروژه خبر خوب با تکیه بر مردم اجرایی خواهد شد. 

وی به تشریح ایده انتشار «خبر خوب» اشاره کرد و گفت: متأسفانه همواره خبر بد با توجه به وجود ارزش های خبری و جذابیت مخاطب به اخبار ناگوار مانند صفحه حوادث روزنامه‌ها مورد تأکید اصحاب رسانه قرار داشته است. 

قائم مقام مدیرعامل فارس با اشاره به شیوه کار رسانه های بزرگ غربی تأکید کرد: در تمام جهان انتشار اخبار ناگوار پروتکل هایی دارد و امروز وظیفه رسانه‌های داخلی حرکت به سمت امیدآفرینی و بیان موفقیت های بیشمار کشور در عرصه های گوناگون است. 

قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری فارس با اشاره به ارتباط با اندیشکده های مختلف همچون خودرو، صنایع هوایی و صنایع نفت در راستای تخصصی کردن و عمق بخشی به مطالب و اطلاعات در حوزه های مختلف افزود: با پشتوانه اندیشکده‌ها اطلاعات در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته و پژوهش‌ های تخصصی جذاب بر روی خروجی ها منتشر می‌شود.

وی تصریح کرد: چشم انداز امیدوارکننده و مثبتی برای آتیه خبرگزاری فارس در راه است و تحولات قابل توجهی را در آینده شاهد خواهیم بود.

به گزارش فارس، مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید استان قزوین خبرگزاری فارس ظهر چهارشنبه با حضور مسؤولان استانی و اصحاب رسانه برگزار شد. 

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول