اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تلاش امپراتوری رسانه در بایکوت سلام فرمانده/یک تصمیم مهم بعد از سریال آوای باران

الهام چرخنده گفت: امپراتوری رسانه تا جایی پیش رفته که برای بایکوت سرود سلام فرمانده اینگونه تلاش می کنند‌.

تلاش امپراتوری رسانه در بایکوت سلام فرمانده/یک تصمیم مهم بعد از سریال آوای باران

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج همایش بزرگ عفاف و حجاب با حضور پر شور بانوان شهر یاسوج از میدان هفت تیر تا مصلی امام خمینی این شهر برگزار شد.

در این مراسم الهام چرخنده به عنوان میهمان ویژه همایش گفت: ۹ سال به دلیل سلام به ولایتم بایکوت شدم، بعد از آوای باران و شخصیت زیور در نوروز ۹۳ یک تصمیم مهم برای زندگی گرفتم و برای کشف واقعیت به هند سفر کردم، در این سفر با موضوعات بسیار جالبی برخورد داشتم.

بازیگر سینما و تلویزیون بیان کرد: به من تهمت‌های زیادی زدند در همان سال در کنار حرم حضرت فاطمه (س) حجاب را انتخاب کردم و قسم خوردم تا زمانی زنده ام آن را نگه دارم، ۹ سال بایکوت شدم و خادم الحرم شدم خادم علی ابن موسی الرضا ، حضرت معصومه و اولین خادم ایرانی در حرم حضرت عباس شدم.

وی بیان کرد: انگشتری به من هدیه داده شد سنگ حرم ابا عبدالله الحسین بود به دیدار حضرت آقا رفتم انگشتر را با خودم بردم، پلک نمی زدم که لحظه ای دیدنشان را از دست ندهم، نمی دانم چه گفتم فقط می دانم تا خانه گریه کردم در حالی که از همه جا بایکوت شدم ایشان من را به حضور طلبیدند. 

چرخنده ادامه داد: سه روز بعد مجددا من را به بیت رهبری دعوت کردند و قرآنی از طرف رهبر به من هدیه دادند نوشته بودند صراحت و شجاعتت را ستایش می کنم و برای ادامه راهم دعا کرده بودند.

بازیگر مطرح سینما و تلویزیون گفت: عزت دست خداست امپراتوری رسانه تا جایی پیش رفته که برای بایکوت سرود سلام فرمانده اینگونه تلاش می کنند‌، تاریخ تکرار می شود غدیر ادامه دارد رسانه با مولا و فاتح خیبر چه کرد، وقتی شهید شد مردم گفتند مگر علی نماز می خواند، من شیعه امیر المومنین هستم و خم نمی شوم، اگر در کربلا بودی آن طرف میدان اسب و طلا می دادند با حسین می ماندی یا می رفتی ، به ولای علی می ماندم.

وی گفت: ۴ روز قبل از کربلا آمده ام به دیاری آمده ام که همه شیعه هستند به شهر زیبای یاسوج سفر کرده ام و از همین جا فریاد می زنم سلام آقا جان.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول