اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استاندار مدیران را ملزم به پاسخگویی در برابر مطالبات تریبون نماز جمعه کند/ مطالبه حق مردم است

امام‌جمعه چادگان گفت: این توقع را از استاندار داریم که مدیران کل، مدیران شهرستان و روابط عمومی‌ها را ملزم کنند که مطالباتی که از تریبون‌های نماز جمعه بیان می‌شود را پاسخ بدهند.

استاندار مدیران را ملزم به پاسخگویی در برابر مطالبات تریبون نماز جمعه کند/ مطالبه حق مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، حجت‌الاسلام محمود بنی‌جمالی، امام‌جمعه چادگان در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک ولادت امام هادی(ع) و دهه ولایت و عید سعید غدیر خم گفت: عید غدیر شناسنامه شیعه و سند هویتی شیعه است.

وی افزود: غدیر بزرگترین عید در جهان اسلام و تشیع است  و ما باید این عید را گرامی بداریم چرا که عید غدیر روز اکمال دین و اتمام نعمت است و از همه هیئات مذهبی درخواست می‌کنم در این مانور و رژه فرهنگی برنامه‌ریزی داشته باشند و به میدان بیایند.

بنی‌جمالی افزود: باید همانند اربعین عید غدیر را نیز به دنیا بشناسانیم، غدیر فرهنگ شایسته‌سالاری است و در این زمینه لازم است اطعام غدیر را احیا کنیم و برای بچه‌ها هدیه بگیریم، لباس نو بپوشیم و چند روز این عید را گرامی بداریم.

امام‌جمعه چادگان تصریح کرد: چند هفته قبل در نماز جمعه از منابع طبیعی گلایه کردیم که بلافاصله نمایندگی ولی فقیه در آب منطقه‌ای تماس گرفتند و گفتند ما مطالبه شما را شنیدیم و می‌خواهیم با شما جلسه بگذاریم، جلسه مقرر شد و ائمه جماعات غرب استان مدیر شهرستان و مدیر استان و نماینده ولی فقیه نیز حضور داشتند و مسائل با شدت بیشتر منتقل شد و از این پاسخگویی تشکر و قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: بنا شد مدیر شهرستانی در روستاها حضور پیدا کنند و با مردم صحبت کنند و کمیته رفع تداخلات هرچه سریعتر پرونده‌ها را بررسی و سر و سامان بدهند.

بنی‌جمالی در ادامه اضافه کرد: از فرماندار و بخشداران و مدیران دهیاری‌ها و شوراها استدعا دارم در روستاها حضور پیدا کنند و با مردم رودررو صحبت کنند و آنها را توجیه کند و تا پایان شهریور ماه، در این دو ماه گزارش بدهند که چه کرده‌اند و چقدر مشکلات و شکایات را پیشگیری و حل و فصل کرده‌اند.

امام‌جمعه چادگان در خصوص مطالبه زمین ترمینال مسافری شهر چادگان از اداره راه و شهرسازی اظهار داشت: ما هنوز منتظر پاسخگویی اداره راه و شهرسازی هستیم و اینگونه نیست که ما صحبتی را در نماز جمعه انجام بدهیم و پیگیری نداشته باشیم.

وی ادامه داد: ما تا به نتیجه نرسیم و نتیجه مطلوب حاصل نشود پیگیر خواهیم بود و دست از مطالبه‌گری بر نخواهیم داشت و در این زمینه منتظر پاسخ راه و شهرسازی هستیم.

بنی‌جمالی گفت: در دولت انقلابی زیبنده نیست مدیران استانی و شهرستانی مشکلی را و مسأله را شنیده باشند و عکس‌العملی ندهند.

امام جمعه چادگان راجع به مطالبه‌گری افزود: مطالبه‌گری و پاسخ دهی دو روی یک سکه هستند و ما این را در شهرستان جا انداخته‌ایم.

وی گفت: اگر بنا باشد ما و مردم هم مطالبه‌گری کنیم و گوش شنوایی وجود نداشته باشد و کسی پاسخ ندهد، گفتک این کاری لغو و بیهوده است و ما در شهرستان مدیران را موظف کردیم که از خودشان کلیپ تهیه کنند و شرح حالی از وظایف و عملکرد خود بدهند و در شبکه‌های اجتماعی شهرستان نیز منتشر شده است.

بنی‌جمالی اذعان کرد: همچنین بیان شد که کسی حق ندارد از مردم و مطالبات آنان شکایت کند چرا که معنایی ندارد فردی مطالبه داشته باشد و با شکایت مسؤول مربوطه مواجه شود و سعی شده است با شیوه صحیح مطالبه‌گری باب شکایات را ببندیم.

امام‌جمعه چادگان ادامه داد: این توقع را از استاندار داریم که مدیران کل، مدیران شهرستان و روابط عمومی‌ها را ملزم کنند که مطالباتی که از تریبون‌های نماز جمعه بیان می‌شود را پاسخ بدهند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول