اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بدنبال ارتقای خدمات تأمین اجتماعی در هرمزگان هستیم

مدیر درمان تأمین اجتماعی هرمزگان گفت: بدنبال ارتقای خدمات تأمین اجتماعی در هرمزگان هستیم و بیمارستان خلیج فارس تأمین اجتماعی در بندرعباس توانسته در آخرین ارزیابی صورت گرفته وزارت بهداشت از نمره 65 به 73.5 ارتقا پیدا کند.

بدنبال ارتقای خدمات تأمین اجتماعی در هرمزگان هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، غلامعباس مومنی مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان امروز با حضور در نماز جمعه اهل سنت بندرعباس به مناسبت هفته تامین اجتماعی به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی با تبریک هفته تامین اجتماعی افزود: سازمان بیمه تامین اجتماعی در دو بخش بیمه‌ای و درمان به مردم خدمات ارایه می کند. که در مورد درمان در دو بخش مستقیم و غیر مستقیم است که در درمان مستقیم بیشتر درمانگاه ها و بیمارستان‌ها هستند .

دکتر مومنی با اشاره به عملکرد حوزه درمان تامین اجتماعی در هرمزگان ادامه داد: دریافت رتبه برتر بیمارستان خلیج فارس در کشور و فعالیت بخش درمان در بخش کووید و همچنین ارائه خدمات درمانی در ۶۰۶ مرکز از دیگر عملکردهای مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان ذکر کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان  با اشاره به اینکه بیمه برای افراد بسیار مهم و ضروری می باشد که از میزان حق بیمه حدود ۹ درصد سهم درمان است که شامل بیمه بازنشستگی ، از کارافتادگی و .... است.

وی با اشاره به ارتقای خدمات در بخش درمانی تامین اجتماعی به مردم استان خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم در بخش بیمه درمانی تامین اجتماعی، با توجه به سخنان مقام معظم رهبری و در راستای شعار دولت خدمتگزار، خدمات ارزنده درمانی را به مردم ارایه کنیم.

مومنی با اشاره به خدمات بیمه تامین اجتماعی تصریح کرد: بیش از ۵۰ درصد مردم استان هرمزگان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

وی اضافه کرد: بیمه تامین اجتماعی باعث آرامش و امید به آینده مردم می شود و به مردم توصیه می کنم که اگر نان شب خود را کم کنید، خودتان را بیمه کنید چون بیمه آینده شما را تا حدودی تضمین می کند.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول