اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

بازداشت حمید نوری بدون سند و مدرک و براساس ادعاهای واهی منافقین

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) گفت: دادگاه سوئد بدون داشتن مدارک و اسناد و براساس ادعاهای واهی گروهک تروریستی منافقین بازداشت کرده است.

بازداشت حمید نوری بدون سند و مدرک و براساس ادعاهای واهی منافقین

نرگس علنقیان عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) در گفت وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با انتقاد از حکم صادر شده برای حمید‌نوری گفت: دادگاه سوئد بدون داشتن مدارک و اسناد کافی، حمید نوری را بازداشت‌ کرده و این تبعه ایرانی را براساس ادعاهای واهی گروهک تروریستی منافقین دو سال در زندان انفرادی نگاه داشته است.

این فعال دانشجویی با اشاره به اقدامات جنایتکارانه گروهک تروریستی منافقین در سالهای ابتدایی انقلاب، گفت: دشمنان و منافقین همواره با تحریف واقعیت تلاش کرده اند تا افکار توده‌ مردم را نسبت به جمهوری اسلامی خدشه‌دار کنند. نمونه اخیر آن را هم در انتخابات ریاست جمهوری و ادعاهایی که درباره آقای رئیسی مطرح می کردند، مشاهده کردیم.

وی در ادامه با اشاره به دوگانگی‌های سازمان های مدعی حقوق بشر در برخورد با گروهک تروریستی منافقین گفت: سازمان ملل و جهان غرب، در موضوع منافقین ادعای حقوق بشری دارد در حالیکه که جمهوری اسلامی در اوایل انقلاب، از ترورهای منافقین در امان نبود و بسیاری از مردم بی گناه به دست منافقین به شهادت رسیدند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: امروز براساس رای دادگاه سوئد حمید نوری به حبس ابد محکوم شده است؛ اما باید دید جمهوری اسلامی در برابر این حکم، و برای آزادی نوری چه خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول