اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

فارس من| لزوم برگزاری مناظره‌هایی با موضوع حجاب در شبکه‌های سیما

پویشی در راستای برگزاری مناظرات تلویزیونی مرتبط با موضوع حجاب، با عنوان «لزوم برگزاری مناظره‌هایی با موضوع حجاب در شبکه‌های سیما»، در سامانه تعاملی فارس من به ثبت رسیده است.

فارس من| لزوم برگزاری مناظره‌هایی با موضوع حجاب در شبکه‌های سیما

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، پویشی در راستای برگزاری مناظرات تلویزیونی مرتبط با موضوع حجاب، با عنوان «لزوم برگزاری مناظره‌هایی با موضوع حجاب در شبکه‌های سیما» در سامانه تعاملی فارس من به ثبت رسیده است. در این پویش کاربران فارس من برای روشنگری در مسئله پوشش اسلامی، برگزاری مناظراتی با حضور موافقان و مخالفان حجاب را خواستار شده‌اند. 

در متن این پویش آمده:

«چرا صدا سیما یا همین خبرگزاری فارس تلاش نمی‌کند که یک مناظره واقعی بین چند نفر مرد و زن که اصلا اعتقادی به حجاب ندارند با چند نفر از بزرگان دین و حجاب برگزار شود تا پوچ بودن ادعاها و تصورات این افراد غربگرا شکسته شود و همه ملت بفهمند که با بی‌حجابی نه تنها دین را از دست می‌دهند بلکه امنیت خودشان و امنیت همسر و خانواده و بچه‌هایشان هم از دست خواهد رفت و هیچ پیشرفت یا توسعه‌ای در پی بی‌بندباری نیست که اگر بود حیوانات فاقد لباس از همه انسان‌ها متمدن‌تر و پیشرفته‌تر بودند.

آیا سلاح اسلام در مقابل کفار جز بیان حقایق و روشنگری در خصوص حق از باطل است؟
اگر برای همه ملت ایران از زن و مرد و کوچک و بزرگ مشخص شود که سراب غرب و راه غلط آن‌ها نه تنها به نتیجه نمی‌رسد بلکه جامعه و فرد و خانواده را به پرتگاه بزرگی هدایت می‌کند در نتیجه آنان که چشم عقل خود را هنوز باز نگه داشته‌اند و اندک وجدانی برایشان باقی مانده و اهل لجبازی صرف نباشند به رعایت حجاب بر می‌گردند و همراهی خود را با سایر زنان با ایمان نشان می‌دهند. اگر محمد (ص) در زمان عرب جاهلیت موفق شد که با منطق و استدلال دین اسلام را به جهان عرضه کند و امنون بیش از یک میلیارد مسلمان پیرو او باشند قطعا امروز هم علما و دلسوزان دین می‌توانند با بیان حقایق دین و لزوم داشتن حجاب در جامعه و نشان دادن واقعیت‌های شرم‌آور دنیای تخیلی غرب، بدحجابان جامعه را به راه درست زندگی و داشتن حجاب متقاعد کنند».

به گزارش فارس، شهریور ۱۳۹۹ مناظره‌‌ای از شبکه‌ چهار سیما، در برنامه‌ تلویزیونی زاویه با موضوع «قانون الزام حجاب»، با اجرای حبیب رحیم پور و با حضور مهدی نصیری، پژوهشگر حوزه‌ی دین و سیاست به‌عنوان مخالف الزام حجاب و حجت‌الاسلام حسین سوزنچی، دانشیار دانشگاه باقرالعلوم(ع) به‌عنوان موافق قانون الزام حجاب برگزار شده بود.

همچنین برنامه تلویزیونی گفتگومحور «بدون توقف» با موضوع بررسی چالش‌های حجاب و با حضور علی غلامی عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام، سال ۹۷ در ۱۲ قسمت با موضوع پوشش بانوان روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

لازم به ذکر است به زودی خبرگزاری فارس مبتنی بر موضوع حجاب و اهمیت آن در جامعه امروز، مناظره‌هایی را با حضور کارشناسان برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول