اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

محموله وارداتی گندم به وزن 52 تُن در شهرضا توقیف شد

سخنگوی ستاد مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در شهرضا گفت: بازرسان مدیریت جهاد کشاورزی با اقدام به موقع و با هماهنگی کارشناسان نیروی انتظامی و رئیس اداره تعزیرات حکومتی ۲ دستگاه کامیون حامل 52 تن گندم را در شهرضا توقیف کردند.

محموله وارداتی  گندم به وزن 52 تُن در شهرضا توقیف شد

امیر صفرپور سخنگوی ستاد مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در شهرضا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار داشت: در قرارگاه مردمی‌سازی ۲ گشت بازرسی متشکل از جهاد کشاورزی، بسیج اصناف، تعزیرات، بازرسی اصناف، انجمن حمایت از مصرف‌کننده و صمت بازرسی از اصناف سطح شهر را انجام می‌دهند و با تخلفات برخورد می‌کنند.

وی با بیان اینکه در هفته‌های گذشته ۹ اکیپ نظارتی در سطح شهر از نانوایی‌ها و اصناف بازرسی کردند، افزود: بالغ بر ۱۰۰ نانوایی در این مانورها مورد بازرسی قرار گرفت و ۱۰ فرم تخلف درخصوص کم فروشی و عرضه آرد در خارج از شبکه توزیع و گرانفروشی تنظیم و به اداره تعزیرات ارجاع داده شد و یک واحد متخلف نیز پلمب شد.

صفرپور با اشاره به بازرسی از انبارهای موادغذایی و اقلام اساسی و تشکیل ۷ پرونده تخلف بهداشتی و یک پرونده احتکار گفت: همه نانوایی‌ها باید به دستگاه پُز مجهز شوند، چون ممکن است در چند هفته آینده طرح هوشمندسازی یارانه نان آغاز شود.

سخنگوی ستاد مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در شهرضا بیان کرد: ساعات پخت، وزن چانه، تعطیلی هفته، کیفیت نان، تعداد سهمیه پخت در یک روز، آمار آرد طبق سهمیه، قیمت نان ساده یا کنجدی و تابلو مشخصات نانوای اتحادیه در بازرسی‌ها کنترل و نظارت می‌شود.

وی با اشاره به توزیع ۱۱۷ تن شکر به عنوان شکر مصرف خانوار در سطح شهرضا عنوان کرد: ۴۶ تن شکر مصرف صنفی در بین صنف قناد و ۸۰ تن انواع برنج دولتی نیز در ۴۰ نقطه مختلف در سطح شهرستان و روستاها توزیع شد.

صفرپور با اشاره به تشکیل تیم بازرسی برای نظارت بر میوه‌فروشی‌های و ماست‌بندی‌های سطح شهر ادامه داد: در حال حاضر اقلام اساسی در شهرضا کمبود نداریم و بعد از افزایش روغن دیگر کمبود روغن در سطح شهر نداریم.

سخنگوی ستاد مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در شهرضا با اشاره به تخلیه محموله وارداتی گندم در شهرضا گفت: در هفته گذشته بر اساس گزارشات واصله مبنی بر تخلیه محموله وارداتی گندم در یکی از کارخانجات تولید خوراک دام و طیور به وزن تقریبی ۵۲ تن که از مبدأ اسکله بندر شهید رجایی به مقصد سیلوی شهید موسوی بهارستان که در بارنامه ثبت شده بود، فردی با راننده تماس گرفته و آدرس کارخانه واقع در منطقه صنعتی خرم جنب شهرک رازی را داده بود.

وی خاطرنشان کرد: بازرسان مدیریت با اقدام به موقع و با هماهنگی کارشناسان نیروی انتظامی شهرستان و رئیس اداره تعزیرات حکومتی ۲ دستگاه کامیون حامل گندم را توقیف و پس از صدور دستور قاضی محموله‌های فوق به سیلو تحویل و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به همراه متهمان به اداره تعزیرات ارجاع شد.

صفرپور تصریح کرد: شهروندان می‌توانند گزارش‌های تخلفات خود را شامل عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب، گرانفروشی، کم‌فروشی، خرید سبدی، انبارهای غیر مجاز، احتکار را با سامانه‌های تعزیرات حکومتی ۱۳۵، اداره صمت ۱۲۴ و بازرسی اتاق اصناف ۰۳۱۵۳۲۳۳۳۸ تخلفات را اطلاع دهند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول