اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

۱۰ هزار میلیارد ریال بدهی گندم کاران استان قزوین پرداخت شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین از پرداخت ۱۰ هزار میلیارد ریال بدهی گندم کاران استان تا ۲۱ تیرماه سال جاری خبر داد.

۱۰ هزار میلیارد ریال بدهی گندم کاران استان قزوین پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رضا افلاطونی صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین که با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین برگزار شد، اظهار کرد: کل مطالبات گندم کاران استان ۱۶ هزار میلیارد ریال است که پرداخت آن طبق روال قانونی ادامه دارد.

وی افزود: با پرداخت سایر مطالبات پرداخت پول گندم کاران بزور شود که این شیوه پرداخت نسبت به سال گذشته روند مناسبی داشته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به خرید گندم توسط ۲۲ مرکز خرید گندم در استان، گفت: از ابتدای فصل خر ید تا کنون ۱۴۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

افلاطونی اضافه کرد: ۱۶۳ هزار تن گندم به صورت توافقی و تضمینی در سال جاری از کشاورزان استان خریداری شود که نسبت به مدت مشابه قبل ۳۴ درصد افزایش خرید گندم داشته ایم.

وی گفت: بیش از ۱۵۰ هزار تن گندم موجودی در انبارهای استان قزوین بوده که میزان خوب و مطلوبی است.

این مسوول تصریح کرد: از هزار و ۶۲۵ واحد نانوایی در استان، تاکنون هزار و ۵۰۰ واحد به دستگاه پوز هوشمند متصل شده اند و همه واحدهای نانوایی استان نیز به زودی به این دستگاه ها متصل می شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خاطرنشان کرد: بانک سپه، نصب دومین دستگاه هوشمند را نیز در برنامه دارد تا در صورت بروز اشکال و اختلال، دستگاه دوم مورد استفاده قرار گیرد.

وی در خصوص یکسان سازی کرایه حمل آرد روستایی و شهری در استان، گفت: قیمت حمل آرد از دستگاه های مربوط و بخش خصوصی استعلام شده و تعاون روستایی با توجه به سابقه خود و نظارت صورت گرفته بر آن برای حمل آرد پیشنهاد می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول