اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

جزئیات سوابق تحصیلی کنکوری‌ها/ برای حل مشکل مغایرت در سابقه تحصیلی چه باید کرد؟

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی درباره مشاهده سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور 1401، توضیحاتی ارائه کرد.

جزئیات سوابق تحصیلی کنکوری‌ها/ برای حل مشکل مغایرت در سابقه تحصیلی چه باید کرد؟

محسن زارعی رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره مشاهده سوابق تحصیلی دانش‌آموزان برای کنکور 1401، اظهار کرد: در سایت سازمان سنجش، امکان مشاهده سوابق تحصیلی آموزش و پرورش برای آزمون سراسری 1401 وجود دارد.

وی با بیان اینکه داوطلبان کنکور 1401 به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org برای مشاهده سوابق تحصیلی‌شان و اطمینان از عدم مغایرت مراجعه کنند، گفت: دانش‌آموزان بعد از ورود به سامانه، سوابق تحصیلی خود را می‌بینند و اگر مغایرتی مشاهده کردند، در آن سایت اعلام می‌کنند.

زارعی افزود: وقتی دانش‌آموز اعلام مغایرت می‌کند، سایت سازمان سنجش، اطلاعات داوطلب را مجدد از سامانه ساهت بازخوانی می‌کند؛ در صورتی که عدد اعلام شده بعد از بازخوانی اطلاعات با سوابق تحصیلی دانش‌آموز مغایرت داشت، داوطلب باید به منطقه آموزش و پرورش مراجعه کرده و اعلام مغایرت کند تا منطقه در سامانه برایش اصلاح کند.

وی تصریح کرد: سوابق تحصیلی دانش‌آموزان پایه دوازدهم را 20 تیر ماه یعنی بعد از اعلام نتایج اعتراضات و درج نتایج نهایی به سازمان سنجش ارسال کردیم.

انتهای پیام/ ت 26

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول