اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

سالانه ۱۰ هزار میلیارد سرمایه گذاری در لرستان ایجاد می‌شود

رییس اتاق بازرگانی خرم‌آباد گفت: قرار است با اجرای طرح و پروژه مشترک با معاون اقتصادی استانداری و سازمان صمت لرستان سالانه ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری جدید در حوزه صنعت و معدن در استان ایجاد کنیم.

سالانه ۱۰ هزار میلیارد سرمایه گذاری در لرستان ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین سلاحورزی امروز و در بزرگداشت روز صنعت و معدن با اشاره به اینکه کارکردهای چنین مراسمی تجلیل، تکریم و تشویق صنعتگران است، اظهار کرد: اما در کنار تجلیل‌ها مرور برخی مشکلات پیش روی فعالان حوزه صنعت و معدن همچنین موانع توسعه سرمایه گذاری خالی از لطف نیست.

وی گفت: با وجود اینکه وزارت صمت برای بهبود کسب و کار همچنین ولت سیزدهم در مقررات زدایی و کاهش موانع پیش روی کسب و کار قدم‌هایی برداشته است، اما مالیات و تامین اجتماعی همچنان به عنوان عمده ترین چالش‌ پیش روی فعالان اقتصادی ما هستند.

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه در لرستان هم ظرف ۶۰ سال گذشته نرخ سرمایه‌گذاری و ضریب توسعه یافتگی صنعتی مناسب نیست، خاطرنشان کرد: بررسی مسایل و مشکلات واحد‌های استان و تسریع و مساعدت در روند تامین مالی و حمایت از طرح‌های صنعتی جدید ضروری است.

سلاحورزی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: به منظور معرفی و تعریف فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سه سال باقیمانده دولت رییسی در لرستان طرح و پروژه‌ی را با معاون اقتصادی استانداری و سازمان صمت داریم.

وی گفت: طبق این طرح قراراست سالانه ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری جدید در حوزه صنعت و معدن در لرستان ایجاد کنیم.

‌انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول