اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

صنایع کشور برای مبارزه با ایران هراسی ورود و پشتیبانی کنند

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی بر لزوم حمایت صنایع از مبارزه با ایران هراسی تأکید کرد و گفت:‌ یزد می‌تواند مانند سایر مباحث در این فرایند نیز پیشگام بوده و سرمنشا چنین اقداماتی در دیگر استان‌ها شود.

صنایع کشور برای مبارزه با ایران هراسی ورود و پشتیبانی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد،‌ علی اصغر شالبافیان در جریان دیدار با استاندار و جمعی از مسئولان ارشد استان یزد، با اشاره به اهمیت ظرفیت صنایع برای کمک به حوزه گردشگری، اظهار کرد: در محدودیت‌های بودجه‌ای، صنایع به ویژه ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی این بخش به خوبی در زمینه ایران هراسی می‌توانند به وزارت میراث فرهنگی کمک کنند.

وی با بیان این‌که این مسئله بسیار مهم شده است،افزود: متاسفانه کافی است تا رسانه‌های خارجی فضایی درست بیابند و تصویری منفی از ایران زیبا منتشر کنند در عین حال به نظر می‌رسد جریانی از این اقدامات ایجاد شده است تا واقعیت‌ها را وارونه جلوه دهند.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان این‌که صنایع استان یزد می‌توانند کمک زیادی به حوزه گردشگری داشته باشند و یزد می‌تواند محور این جریان‌سازی باشد، گفت: یزد می‌تواند مانند سایر مباحث در این فرایند نیز پیشگام بوده و سرمنشا چنین اقداماتی در دیگر استان‌ها شود.

شالبافیان در پایان خاطرنشان کرد: صرفه مبلغ خاصی برای حمایت صنایع مورد نظر نیست و آنها می‌توانند بدون محدودیت در این زمینه و براساس بضایت صنایع خود کمک کنند در عین استاندار یزد می‌توانند جریان‌ساز این مقوله در بین استانداران نیز باشد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول