اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کسر هوشمند زکات کاملا اختیاری است

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: کسر هوشمند زکات از طریق سامانه خرید گندم (سیفا) کاملا اختیاری و با نظر و درخواست گندمکاران و نماینده تحویل دهندگان گندم امکانپذیر خواهد شد.

کسر هوشمند زکات کاملا اختیاری است

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ولی‌الله زمانی با اشاره به شروع فصل خرید تضیمنی گندم، اظهار کرد: گندمکار ان در صورت رضایت و به صورت کاملا اختیاری با مراجعه به نزدیکترین اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان محل زندگی و با دریافت و امضاء فرم رضایت‌نامه کسر هوشمند زکات و تحویل آن به مراکز دولتی و خصوصی خرید تضمینی گندم، زکات خود را می‌توانند، پرداخت کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود پرداخت زکات در استان افزایش داشته باشد، ادامه داد: طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار است از ظرفیت روحانیون مستقر در مناطق، برای فرهنگ‌سازی و ترویج کسر هوشمند زکات به صورت اختیاری از طریق سامانه خرید گندم (سیفا) همکاری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول