اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

می‌توانیم چدن مازاد ذوب‌آهن را به فولاد مبارکه واگذار کنیم

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان گفت: ظرفیت تولید چدن در ذوب‌آهن اصفهان ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن است که امکان جذب آن در داخل کارخانه فراهم نیست و می‌توانیم این چدن تولیدی را به فولاد مبارکه واگذار کنیم.

می‌توانیم چدن مازاد ذوب‌آهن را به فولاد مبارکه واگذار کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن اصفهان، ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در در نشست هم‌اندیشی مسؤولان ذوب‌آهن اصفهان و مجتمع فولاد مبارکه اظهار داشت: هر یک از بخش‌های کشور برای پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی رسالتی دارند و تولید، وظیفه کلیدی و اصلی صنایع فولادی به‌عنوان بخش پیشران اقتصاد کشور است.

وی افزود: ذوب‌آهن اصفهان با دانش نیروی انسانی، تجربه بیش از نیم قرن و همچنین برخورداری از زیرساخت‌های مؤثر در بخش‌های گوناگون در کنار گسترش سبد محصولاتش، تولیدات با ارزش افزوده بالا را به‌عنوان یک استراتژی کلیدی در دوره جدید در دستور کار قرار داده است.

رخصتی خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن به‌عنوان اولین تولیدکننده فولاد در ایران و مجتمع فولاد مبارکه به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده فولادی کشور می‌توانند از طریق تعاملات در بخش‌های مختلف، روز به روز زمینه توسعه بیش‌تر کشور و به‌ویژه حمایت از جامعه پیرامون را رقم بزنند.

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: ظرفیت تولید چدن در ذوب‌آهن اصفهان ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن است که امکان جذب آن در داخل کارخانه فراهم نیست و می‌توانیم این چدن تولیدی را به فولاد مبارکه واگذار کنیم.

وی در خصوص مسؤولیت‌های اجتماعی این صنایع فولادی گفت: با توجه به اینکه ذوب‌آهن اصفهان و فولاد مبارکه در حوزه فعالیت‌های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی فعال هستند، مقرر شد با هماهنگی هر دو شرکت برنامه‌ریزی هدفمند به نحوی صورت گیرد که این مجموعه‌ها رقیب یکدیگر تلقی نشوند و بتوانند با حمایت از رشته‌های متنوع ورزشی، دو مقوله تولید و ورزش را دوشادوش یکدیگر پیش ببرند.

رخصتی در زمینه بهره‌گیری از توانمندی‌های شرکت‌های تابعه هر دو مجموعه نیز بیان کرد: شرکت‌های بسیاری در زیر مجموعه ذوب‌آهن اصفهان و فولاد مبارکه در بخش‌های گوناگون فعالیت دارند که از پتانسیل‌های بسیار خوبی برخودار هستند و تلاش می‌کنیم به شیوه‌ای عملیاتی‌تر، از این شرکت‌ها در راستای افزایش تولید و تنوع‌بخشی بیش‌تر به آن بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول