اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تبریز میزبان سیزدهمین المپیاد ورزشی عملیاتی آتش‌نشانان کشور

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: سیزدهمین المپیاد ورزشی عملیاتی آتش نشانان کشور شهریور سال جاری در تبریز برگزار می شود.

تبریز میزبان سیزدهمین المپیاد ورزشی عملیاتی آتش‌نشانان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آتش پاد علیرضا زبردست  امشب در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه  تبریز میزبان سیزدهمین المپیاد ورزشی عملیاتی آتش‌نشانان کشور است، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای انجام المپیاد ورزشی عملیاتی آتش نشانان انجام شده و این رخداد ملی شهریور سال جاری در تبربز برگزار می شود.

وی با اشاره به انجام مراحل مقدماتی شامل تشکیل تیم های داوری و اکیپ های اجرایی، بررسی و موقعیت یابی مکان های برگزاری مسابقات و تعامل با ادارات و نهادهای مرتبط، از اهتمام ویژه شهردار تبریز به برگزاری این دوره خبر داد و از حمایت قاطع وی در تجهیز، انجام خدمت و ماموریت و پیشرفت آتش نشانی تبریز قدردانی کرد.

زبردست به تشریح توافقات انجام یافته در نشست مشترک با مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی پرداخت و اعلام کرد: خوشبختانه نگاه دو مجموعه آتش نشانی تبریز و اداره کل ورزش و جوانان در این حوزه هم‌سو و هم‌راستا است و شیوه های تعامل و نحوه همکاری دو مجموعه در نشست مشترک بررسی شده و به لطف الهی و با هماهنگی و همکاری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی شاهد برگزاری یک المپیاد ماندگار در تبریز خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز استفاده از تیم های تخصصی داوری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در بخش های عمومی سیزدهمین المپیاد ورزشی عملیاتی آتش نشانان کشور بر مبنای آخرین متدهای داوری در سطح ملی و بین المللی را یکی از عوامل موثر در سطح مسابقات برشمرد.

زبردست افزود: این المپیاد در چهار بخش آبرسانی با پمپ، دوی یکصد متر با مانع، دوی چهار در صد متر امدادی و چالش ویژه آتش نشانان (fcc) طی روزهای ۵ تا ۸ شهریور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول