اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

آشنایی با نحوه دور زدن تحریم‌ها در نمایشگاه «هم‌افزایی مدیریت»+تصاویر

بخش مدیریت انقلابی در نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران با طراحی غرفه‌هایی جذاب به ارائه دستاورد‌های انقلاب اسلامی می‌پردازد.

آشنایی با نحوه دور زدن تحریم‌ها در نمایشگاه «هم‌افزایی مدیریت»+تصاویر

خبرگزاری فارس  ـ گروه فرهنگ عمومی: نخستین نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران ویژه معرفی مشاغل نو و مردمی و تبادل تجربیات در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران از روز یکشنبه آغاز به کار کرد.

نمایشی از ۴۴ سال مدیریت انقلاب اسلامی در غرفه مدیریت انقلابی

در اولین روز از نمایشگاه بزرگ رویداد هم افزایی مدیریت ایران، به سراغ وسیع‌ترین غرفه این نمایشگاه با عنوان غرفه مدیریت انقلابی رفتیم و در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

بخش مدیریت انقلابی توسط ستاد اجرایی مدیریت نمایشگاه برگزار می‌شود و در واقع بخش اصلی نمایشگاه همین بخش است. این غرفه عظیم در مرکز سالن شبستان مصلی قرار گرفته و نظر تمام غرفه‌داران را به خود جلب کرده است.

غرفه‌های بخش مدیریت انقلابی

غرفه مقاومت، یادبود شهدای دفاع مقدس، سالن هسته‌ای، هزارتوی تحریم‌ها، غرفه فضای پهپادی به یاد شهدا، غرفه توسعه و سالن آمفی تئاتر از جمله غرفه‌های بخش مدیریت انقلابی است که هر کدام از آنها با رنگ‌بندی و چیدمانی خاص و زیبا طراحی شده و در آن به وسیله نمایشگر‌های غول‌پیکر مضامین مختلف به مخاطب ارائه می‌شود.

نصب تصاویری از شهدا و تابلو‌های برای معرفی فعالیت‌های انقلاب اسلامی از جمله آیتم‌های بخش مدیریت انقلابی نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران است.

برای راه‌اندازی این بخش ۴۳ سال دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی، هنری، سیاسی، سیاست خارجی و امنیت بررسی و طبق آن بخش مدیریت انقلابی طراحی شده است.

معرفی رهبران مقاومت و فعالبت‌های آنها

معرفی رهبران مقاومت یکی از آیتم‌های این بخش است که در آن سیدحسن نصر‌الله، سید صدر‌الدین حوثی، سید ملک بدرالدین و آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر اصلی جریان مقاومت در قالب مستند‌هایی معرفی می‌شوند که این مستند‌ها در سه نمایشگر، در معرض دید قرار گرفته‌اند.

سالن توسعه از دیگر غرفه‌های بخش مدیریت انقلابی است که با نگاه آماری از سال ۱۳۵۷ تا تا سال ۱۴۰۰ را مد نظر قرار داده است.

آشنایی با تحریم‌ها و راه‌های برون رفت از آن در هزار‌توی تحریم‌ها

هزار توی تحریم‌ها از جمله آیتم‌های جالب بخش است که در آن فشار‌های تحریم‌ها به نمایش درآمده و بازدید‌کننده با پیدا کردن مسیر خروج از هزار تو در واقع پی به موضوع سخت و حساس دور زدن تحریم‌ها می‌برد.

یادبود شهدای انقلاب اسلامی در فضایی به زیبایی حرم آل‌الله

غرفه یادبود شهدا و دفاع مقدس هم از دیگر غرفهءهای بخش مدیریت انقلابی است که در فضایی عرفانی و به همراه آیینه‌کاری طراحی شده و تداعی‌گر حرم اهل بیت (ع) است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول