اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

هیئات عزاداری در پیشوا تعطیل نمی‌شود

فرماندار پیشوا گفت: با توجه به در پیش بودن ماه محرم و ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، هیچ هیأتی تعطیل نمی‌شود ولی مراسم باید در فضای باز و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شود.

هیئات عزاداری در پیشوا تعطیل نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، ابراهیم تاجیک‌نوری فرماندار پیشوا عصر امروز در نشست ستاد مقابله با کرونای شهرستان پیشوا اظهار کرد:  با آنکه شیوع کرونا، پیامدهای ناگواری به دنبال داشت ولی درس آموزه‌های زیادی در مدیریت فرهنگ، دین، سلامت، اقتصاد و سایر زمینه‌ها بر‌جای گذاشت که نباید به فراموشی سپرده شود.

وی با اشاره به وضعیت کرونایی پیشوا افزود: اکنون شهرستان پیشوا در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد و انجام واکسیناسیون و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی می‌تواند در بهبود این وضعیت موثر واقع شود.

فرماندار پیشوا گفت: با توجه به در پیش بودن ماه محرم و ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه‌السلام، هیچ هیئتی تعطیل نمی‌شود ولی مراسم باید در فضای باز و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شود.

تاجیک‌نوری خاطر نشان کرد: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان از ادارات و صنوف بازدیدهای مستمر و اثرگذار داشته و بر رعایت دستورالعمل‌ها نظارت کنند.

وی تصریح کرد: همچنین این اداره با انجام تبلیغات محیطی مناسب و بهره‌گیری از فضای مجازی، همواره به مسئله آموزش و هشدار به موقع اهتمام ورزیده و مردم را به مشارکت در انجام واکسیناسیون و اجرای شیوه‌نامه‌ها برای گذر از این شرایط تشویق کند.

فرماندار پیشوا گفت: استقبال گروه‌های مختلف اصناف، روحانیون، معلمان، نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران و کارکنان ادارات و ...‌ از واکسیناسیون،‌ موجب ترغیب دیگر مردم‌ به این مهم می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول