اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

بوستان مریم در منطقه یک شهرداری قم به بهره‌برداری رسید

فاز نخست بوستان بانوان و خانواده حضرت مریم(س) واقع در بلوار شهیدان هاشمی شاهرودی، خیابان شهید سقایتی در منطقه یک شهرداری قم با حضور شهردار، رئیس شورای اسلامی استان، رئیس کمیته بانوان شورای اسلامی شهر و برخی از مدیران شهری به بهره‌برداری رسید.

بوستان مریم در منطقه یک شهرداری قم به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، در مجموع برای فاز نخست این بوستان حدود ۹۰ میلیارد ریال هزینه شده است که برای مباحث عمرانی بوستان ۱۰ میلیارد ریال، ایجاد فضای سبز و متعلقات ۴.۵ میلیارد ریال و برای تملکات نیز ۷۵ میلیارد ریال هزینه از محل منابع شهرداری انجام‌گرفته است.

انجام تملکات، عملیات عمرانی و احداث بوستان بانوان و خانواده حضرت مریم از سال ۱۳۹۸ در مساحتی بالغ‌بر سه هزار مترمربع در دستور کار منطقه یک شهرداری قم بوده است.

ایجاد محیطی مفرح و نشاط‌آفرین برای بانوان، توسعه و افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد زمینه غنی‌سازی اوقاف فراغت بانوان از اهداف کلان این پروژه تعریف‌شده است.

همچنین می‌توان به محصور بودن و حریم امن برای بانوان و امکانات رفاهی و ورزشی جهت آسایش بانوان به‌عنوان ویژگی‌های بارز این پروژه اشاره کرد.

هم‌اکنون تملکات فاز دوم و سوم این پروژه در حال انجام است؛ با تملکات فاز شمالی و شرقی بوستان مریم مساحت نهایی آن به بیش از ۱۰ هزار مترمربع خواهد رسید.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول