اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حواشی فوتبال در کشور فراگیر شده است

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال حاشیه‌های پیش آمده در فوتبال به خصوص در یکی دو سال اخیر اشاره کرد و گفت: درخشش بازیکنان فوتبال با کم‌ترین امکانات در آسیا و ارتقای چند پله‌ای در جهان نشان‌دهنده تلاش ورزشکاران این رشته، بازیکنان و فدراسیون فوتبال بوده است.

حواشی فوتبال در کشور فراگیر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، طهمورث حیدری، عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال عصر دوشنبه در جلسه مجمع انتخابات فوتبال استان زنجان اظهار کرد: باید در راستای پیشبرد اهداف فوتبال تلاش کنیم و رعایت اخلاق نباید فراموش شود.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به برگزاری مجمع عمومی فوتبال زنجان اضافه کرد: افراد حاضر در این مجمع به خوبی با مسائل فوتبال دست و پنجه نرم کرده‌اند و به مشکلات و مسائل فوتبال به خصوص در استان‌ها واقف هستند.

وی به حاشیه‌های پیش آمده در فوتبال به خصوص در یکی دو سال اخیر اشاره کرد و افزود: درخشش بازیکنان فوتبال با کم‌ترین امکانات در آسیا و ارتقای چند پله‌ای در جهان نشان‌دهنده تلاش ورزشکاران این رشته، بازیکنان و فدراسیون فوتبال بوده است.

حیدری با بیان اینکه اقدامات خوبی در فوتبال استان زنجان صورت گرفته است، اضافه کرد: باشگاه‌ها در شناسایی استعدادها خوب عمل کردند و حضور در سه لیگ در زنجان به خوبی در حال انجام است‌.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه نقاط ضعف و قوت‌هایی هم از گذشته داشت که باید در صدد تقویت نقاط ضعف و بالندگی نقاط قوت باشیم، اضافه کرد: تحقق ۱۰۰ درصدی رفع مشکلات را نمی‌توان از مجمع فوتبال و رئیس هیأت انتظار داشت.

وی تصریح کرد: فوتبال به عنوان یک ورزش مهم و تاثیرگذار، دارای مشکلات و حواشی بسیار زیادی است که این حواشی در همه سطوح فوتبال وجود دارد و مشکلات تنها برای این استان نیست.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول