اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

خرید بیش از ۷۱۱ میلیارد تومان گندم در استان سمنان

استاندار سمنان از خرید بیش از ۷۱۱ میلیارد تومان گندم در این استان خبر داد و گفت: بیش از ۴۶۰ میلیارد تومان طلب کشاورزان نیز پرداخت شده است.

خرید بیش از ۷۱۱ میلیارد تومان گندم در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان بعدازظهر امروز در آیین تجلیل از نانوایان و دست‌اندرکاران زنجیره گندم، آرد و نان استان سمنان اظهار کرد: ما به دور از مچ‌گیری، به دنبال دستگیری و کمک به نانوایی‌ها هستیم و بازرسی‌ها نیز به‌منظور تقویت فعالیت نانوایان و افزایش کیفیت است.

وی افزود: نانوایان و خبازی‌ها ارتباط مستقیم با مردم و بدنه نظام دارند و ضرورت دارد با ارائه خدمات مطلوب و نان باکیفیت، در راستای افزایش رضایتمندی مردم گام بردارند.

استاندار سمنان گفت: برنامه‌ریزی مدون و جامع با در نظرگیری تمامی حوزه‌ها و ابعاد مختلف پخت نان، اصل لازم و ضروری در حوزه ارائه نان باکیفیت است.

هاشمی ادامه داد: ارائه آموزش‌های مهارتی در راستای افزایش دانش شغلی ویژه نانوایان همواره در دستور کار قرار داشته باشد.

وی عنوان کرد: تاکنون ۶۲ هزار تُن گندم در استان سمنان برداشت و خریداری شده که نسبت به سال گذشته ۴۷ درصد رشد داشته است.

استاندار سمنان تصریح کرد: روزانه ۲۰۰ تُن آرد بین بیش از ۷۰۰ واحد نانوایی این استان به‌منظور ارائه خدمات مطلوب و پخت نان باکیفیت به مردم و شهروندان توزیع می‌شود.

هاشمی اضافه کرد: بیش از ۷۱۱ میلیارد تومان خرید گندم در استان سمنان تاکنون انجام و بیش از ۴۶۰ میلیارد تومان طلب کشاورزان نیز پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: اقناع‌سازی، اطلاع‌رسانی و ارائه آموزش در راستای اقدامات ایجابی و ترغیبی، ضرورت افزایش کیفیت نان و بهبود امور در حوزه نانوایی‌ها است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: در راستای افزایش تولید، دستیابی به خودکفایی و ارائه گندم باکیفیت، آرد خوب و نان مطلوب در این استان، امور به‌صورت مستمر و ویژه در دستور کار است.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول