اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

خبرنگاران در جنگ رسانه‌ای امروز سنگرسازان بی‌سنگر هستند/در جهاد تبیین باید عملیاتی وارد شویم

رئیس بسیج رسانه کشور در مراسم روز خبرنگاران در مازندران گفت: در جنگ رسانه‌ای امروز خبرنگاران، سنگرسازان بی‌سنگری هستند که از هر زمان دیگری باید در این جبهه واحد در راستای خدمت به نظام باید آرایش جنگی بگیرند.

خبرنگاران در جنگ رسانه‌ای امروز سنگرسازان بی‌سنگر هستند/در جهاد تبیین باید عملیاتی وارد شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، عباس محمدیان در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در چالوس با بیان اینکه ما در آستانه‌ای قرار داریم که جنگ ترکیبی، هوشمند با تمام قوا توسط معاندان نظام دست به دست هم نهادند تا پیشرفت نظام را به حاشیه ببرند، اظهار کرد: در جنگ رسانه‌ای امروز سنگرسازان بی‌سنگری که شما قلم به دست دارید از هر زمان دیگری این جبهه واحد در راستای خدمت به نظام باید آرایش جنگی بگیرند.

وی با بیان اینکه بعد از ۴۳ سال از انقلاب امروز باید جبهه رسانه به قدرتی رسیده باشد، گفت: امروز باید دستاوردهای انقلاب را سپر دفاع قرار داده و به عنوان سرباز و مطیع مردم از منافع حذبی و گروهی خودتان بر منفعت کشور تکیه کنید و بر پرچم پر افتخار کشور را در سرزمین کفر در بستر رسانه به اهتزاز  درآوردید.

رئیس بسیج رسانه کشور با اشاره به اینکه امروز خبرنگار تراز انقلاب باید بازتعریف شود، اظهار کرد: در جهاد تبیین باید عملیاتی وارد شویم و همه دولت‌ها، دستگاه‌ها باید بدانند که امروز جبهه واحد رسانه اولویت یک نظام است.

محمدیان در ادامه گفت: امروز مشکلات صنفی خبرنگارها مختص این دولت نیست بلکه از اول انقلاب تاکنون ادامه داشته است و خدا رو شکر با درایت رئیس جمهور جهادی و ساعی مشکلات حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه ماهم باید به عنوان خبرنگار جبهه رسانه تراز انقلاب از خودمان در شرایطی که شهدای ما از جانشان و ناموس‌شان گذشتند تا پرچم انقلاب به دست کفر نیفتد، بگذریم، اظهار کرد: مشکلات وجود دارد ولی قرار نیست همه مطالبات در یک شب حل شود، از اختلاف سلیقه‌ها نباید فرار کنیم و از اختلاف سلیقه‌ها اختلاف عقیده درست نکنیم.

محمدیان با بیان اینکه آزادی که امروز در نظام جمهوری اسلامی برای همه است هیچ جای دنیا نیست، افزود: ما وحدت و اتحاد خود را نباید فدای جریان‌های سیاسی کنیم و امیدوارم در این برهه از تاریخ کاری که شهدا، جانبازان و بزرگان کردند دوباره در این جنگ بازآرایی کنیم.

رئیس بسیج رسانه کشور افزود: در شرایطی قرار داریم که صدای شکستن استخوان‌های خبرنگاران به گوش می رسد، ولی حاضر نیستند قلم فروشی کنند.

محمدیان تصریح کرد: بسیج رسانه با تمام فیک‌نیوزها، کلاغ‌نیوزها و باج‌بگیران تمام قد مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۶۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول