اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بازگشایی محور هراز پس از ۳۰ ساعت تلاش شبانه‌روزی / مردم هشدارهای سیل را جدی بگیرند

فرماندار ویژه شهرستان آمل از بازگشایی محور هراز پس از ۳۰ ساعت تلاش شبانه‌روزی خبر داد و گفت: این‌محور برای تردد هم وطنان بازگشایی شده است اما با توجه به هشدارهای سازمان مدیریت بحران، مردم هشدارها را جدی گرفته و از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

بازگشایی محور هراز پس از ۳۰ ساعت تلاش شبانه‌روزی / مردم هشدارهای سیل را جدی بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری،سید عباس حسینی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از بامداد پنجشنبه ششم مردادماه محور هراز دچار سیلاب شده و تعداد زیادی خودرو در مسیر محور هراز گرفتار شدند، اظهار کرد: این سیل که در محدوده بایجان تا وانا رخ داد تلفات جانی نداشت اما خسارت‌های بسیاری در حوزه راه و باغات به بار آورد.

وی با بیان اینکه در کمتر از ۱۲ ساعت از بروز سیل، خودروهای در راه مانده از محور تخلیه شده و محور مسدود اعلام شد، افزود: بیش از ۱۵ دستگاه لودر و کامیون دستگاه های خصوصی و دولتی از صبح ۵ شنبه در محور هراز حضور دارند و عملیات تخلیه گل و لای را انجام می دهند.

حسینی با اعلام اینکه بیش از یک متر گل و لای یک لاین از محور هراز را در محدوده بایجان پوشانده بود، ادامه داد: با کمک رسانی نیروهای جمعیت هلال احمر و نیروهای مردمی کمترین خسارت انسانی به شهروندان در محور هراز ایجاد نشد.

فرماندار ویژه آمل با اشاره به اینکه در طی ۳۰ ساعت تلاش شبانه‌روزی گل و لای از محور هراز پاکسازی شده و تردد برای شهروندان تسهیل شده است، گفت: از ساعت ۱۸ روز جمعه هفتم مرداد ماه، تردد خودروها در محور هراز مسیر شده و محور بازگشایی شده است اما به شهروندان توصیه می شود با توجه به هشدارهای هواشناسی و سازمان مدیریت بحران، همچنان از ترددغیرضرور در محورهای هراز، مسیرهای ییلاقی، روستایی و رودخانه‌ها اجتناب کرده و به هشدارها توجه داشته باشند.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول