اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شهادت دومین فلسطینی در 24 ساعت اخیر

یک فلسطینی که بدون دلیل هدف تیراندازی نظامیان صهیونیست قرار گرفته بود، بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.

شهادت دومین فلسطینی در 24 ساعت اخیر

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «حسین حسن قواریق» (۵۹ ساله) که نظامیان صهیونیست هفته گذشته بدون دلیل به سمت وی تیراندازی کرده بودند، بر اثر شدت جراحات در بیمارستان به شهادت رسید.

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، وی سه‌شنبه هفته گذشته در ایست بازرسی «حواره» در جنوب نابلس هدف تیر نظامیان صهیونیست قرار گرفته بود.

خانواده این شهید اعلام کردند، بیمارستان «بلنسون» رسما به آنها اطلاع داده حسن قواریق که هدف سه گلوله از ناحیه شکم قرار گرفته بود، بر اثر جراحات شهید شده است.

نظامیان صهیونیست هفته گذشته به بهانه اینکه حسن قواریق به دستورات آنها توجهی نکرده به سمت این فلسطینی غیرمسلح تیراندازی کردند.

وزارت بهداشت تشکیلالت خودگردان فلسطین دیروز(جمعه) نیز از شهادت یک نوجوان فلسطینی شانزده ساله به نام «امجد نشأت ابو علیا» در شرق رام‌الله خبر داد.

در بیانیه این وزارتخانه آمده بود که مأموران صهیونیست در روستای «المغیر»  به سینه این شهید شلیک کرده بودند و تلاش پزشکان برای احیای وی با شکست همراه بود.

منابع فلسطینی دیروز از وقوع درگیری بین ده‌ها فلسطینی و شهرک‌نشینان صهیونیست در شرق رام‌الله خبر دادند.

شاهدان عینی گفتند که در پی برگزاری تظاهرات فلسطینیان در اعتراض به تجاوزات شهرک‌نشینان در روستای المغیر واقع در شرق رام‌الله، درگیری بین فلسطینیان و شهرک‌نشینان به وقوع پیوست و نظامیان نیز به سمت فلسطینیان تیراندازی کردند.

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، شهرک‌نشینان ساکن شهرک‌های صهیونیستی نزدیک به روستای المغیّر با باتوم و سنگ به سمت فلسطینیانی که در تظاهرات اعتراض‌آمیز مشارکت کرده بودند، حمله کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول