اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مجلس: عملکرد مسئولان فعلی در حوادث غیرمترقبه قابل قیاس با رفتارهای تشریفاتی دولت قبل نیست

نماینده ساوه در مجلس گفت: حضور وزیر کشور و مسئولان در مناطق سیل‌زده نشان‌دهنده اهتمام جدی دولت برای خدمات‌رسانی به مردم و آسیب دیدگان است که این عملکرد قابل قیاس با رفتارهای تشریفاتی دولت قبل نیست.

نماینده مجلس: عملکرد مسئولان فعلی در حوادث غیرمترقبه قابل قیاس با رفتارهای تشریفاتی دولت قبل نیست

حجت‌الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سیلاب‌های اخیر در کشور گفت: ما در این روزها شاهد حضور شخص وزیر کشور و همکارانش در مناطق سیل‌زده هستیم و هر جا که نیاز است دستورات لازم برای پیش‌برد امور از سوی وزیر صادر می‌شود.

وی افزود: حضور وزیر کشور در مناطق مختلف سیل‌زده نشان‌دهنده اهتمام جدی دولت برای خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان است که این موضوع قابل قیاس با رفتارهای تشریفاتی دولت قبل نیست.

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی اظهار  داشت:‌ ما در این دولت می‌بینیم که شخص رئیس‌جمهور و وزرا در میان مردم حاضر می‌شوند اما در دولت قبل شخص رئیس‌جمهور و وزرایش اگر هم از جایی بازدید می‌کردند از خودروهای لوکس و تشریفاتی خود پیاده نمی‌شدند و تنها با خودروهای خود از منطقه عبور می‌کردند.

سبزی خاطرنشان کرد: در سیلاب‌های اخیر شاهد هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های مرتبط اجرایی برای خدمات‌رسانی به مردم هستیم و این هماهنگی و سرعت در کار کاملاً محسوس است.

وی افزود: با وجود گستردگی مناطق سیل‌زده ما می‌بینیم که وزیر کشور شخصا در مناطق مختلف حضور می‌یابد و دستورات لازم را برای هر انجام چه سریع‌تر امور صادر می‌کند و این گستردگی مناطق باعث نشده تا آقای وحیدی شخصا از منطقه‌ای بازدید نداشته باشد.

نماینده مردم ساوه در مجلس اظهار داشت: از نمونه‌های مردمی بودن دولت سیزدهم می‌توان به رفتار آقای رئیس‌جمهور در سفرش به استان همدان اشاره کرد و وقتی در خودروی خود دید که تعداد اندکی از مردم برای دیدن رئیس‌جمهور در کنار جاده ایستاده‌اند به محض رد شدن خودرو به راننده خود دستور داد که بازگردد و در جمع مردم که در کنار جاده بودند حضور یافت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول