اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تمرینات محمدسیفی برای حضور در مسابقات داخل قفس

برترین ورزشکار فدراسیون بین‌المللی ووشو از تمرینات روزانه خود خبر داد و گفت: قبل از حضور در مسابقات آسیایی در چند مسابقه داخل قفس حضور خواهم داشت.

تمرینات محمدسیفی برای حضور در مسابقات داخل قفس

محسن محمد سیفی، برترین ورزشکار فدراسیون بین‌المللی ووشو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره انتخابش به عنوان برترین ورزشکار ماه جولای فدراسیون ووشو اظهار داشت: درست است که در ایام کرونا مسابقه‌ای برگزار نشده و همه میادین تعطیل بود؛ اما فدراسیون به طرق مختلف ارزیابی‌های خود را انجام داده و ورزشکاران را زیر نظر داشت.

وی با اشاره به اینکه کسب این عنوان باعث افتخار من است و خوشحالم که هموطنانم با این کار من خوشحال می‌شوند، افزود: امیدوارم که در میادین آینده نیز هموطنان را شاد کنم.

 برترین ورزشکار فدراسیون بین‌المللی ووشو با اشاره به تمرینات مستمر و روزانه خود برای حفظ آمادگی و حضور در مسابقات گفت: یکی از مهمترین مسابقاتی که در آینده برگزار می‌شود؛ مسابقات آسیایی است که قرار بود شهریور امسال برگزار شود، اما به خاطر کرونا یک سال به تعویق افتاد.

وی گفت: قبل از این مسابقات چند مسابقه حرفه‌ای داخل قفس خواهم داشت و امیدوارم در این مسابقات نیز برای کشورم افتخارآفرین باشم.

سیفی با اشاره به افزایش مبتلایان ویروس کرونا گفت: امیدوارم این بار مسابقات به خاطر این ویروس کنسل نشود و بتوانم در میادین شرکت کنم.

به گزارش فارس، فدراسیون بین‌المللی ووشو اقدام به معرفی برترین ورزشکار این رشته در ماه جولای کرد که بر این اساس، محسن محمد سیفی ملی‌پوش باسابقه کشورمان این عنوان ارزشمند را به خود اختصاص داد.

فدراسیون جهانی با تمجید از محمد سیفی نوشت که او یکی از پرافتخارترین ورزشکاران ساندای ایران است که بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ توانست پنج بار مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان را به خود اختصاص بدهد.

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول