اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توزیع بسته‌‌های معیشتی توسط بنیاد آبشار عاطفه‌های جویبار در ایام محرم

رئیس بنیاد خیریه بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها شهرستان جویبار گفت:  به‌مناسبت ماه محرم توزیع سبد کالا توسط این مرکز انجام می‌شود.

توزیع بسته‌‌های معیشتی  توسط بنیاد آبشار عاطفه‌های جویبار در ایام محرم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جویبار، کمک مردم ما به همدیگر در گرفتاری‌ها و مشکلات موضوع جالب توجهی است که نه تنها در گرفتاری‌ها همدیگر را فراموش نمی‌کنند، بلکه در ایام کرونایی این حس در میان مردم ما تقویت شد و مردم با هر بهانه‌ای در این مسیر پیشگام شدند از جمله گروه‌های خیریه به‌می‌توانیم به فعالیت خیریه آبشار عاطفه‌ها اشاره کنیم.

علیزاده رئیس بنیاد خیریه بین المللی آبشار عاطفه‌ها شهرستان جویبار درباره فعالیت‌های این نهاد خیریه اظهار کرد: درحال حاضر ۲۵۰ خانوار با بیش از ۷۰۰ نفر را زیر پوشش این نهاد هستند.

وی با اشاره به تهیه جهیزیه برای افراد زیرپوشش، گفت: درحال حاضر ۲۵ نفر در انتظار جهیزیه هستند.

رئیس بنیاد خیریه بین المللی آبشار عاطفه‌ها شهرستان جویبار بیان کرد: در ایام کرونایی با توجه به مشکلات خانوارها، بحث توزیع سبدهای کالا را در دستور کار داریم که از ابتدای امسال ۵۰۰ سبد کالا بین خانوارها توزیع شده است.

علیزاده تصریح کرد: در ایام و مناسبت‌های مختلف توزیع سبد کالا را در دستور کار داریم به طوری‌که ۵ سفره برکت به نیت امیر المومنین (ع) در ماه رمضان و  هزار پرس غذای گرم نیز در این ایام توزیع کردیم.

وی به برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) و برپایی سفره برکت امام رضا (ع) و توزیع ۸۰۰ پرس غذای گرم اشاره کرد و افزود: مراسم عید غدیر نیز برگزار شد و سفره برکت امیر المومنین (ع) نیز برپا شده است که میزبانی از ۴۰۰ مهرجو و اطعام دهی به تعداد ۵۰۰ پرس غذای گرم را عهده‌دار بودیم.

رئیس بنیاد خیریه بین المللی آبشار عاطفه‌ها شهرستان جویبار با بیان اینکه به‌مناسبت روز عرفه، دعای عرفه برگزار شد که در این مراسم  میزبان  ۳۰۰ خانواده مهرجو بودیم، اظهار کرد: یک راس گاو و ۱۵ راس گوسفند برای عید قربان خریداری و در روز عید ذبح و بین خانواده‌های مهرجویان توزیع شد.

علیزاده با اعلام اینکه به‌مناسبت ماه محرم نیز توزیع سبد کالا و اهدای جهیزیه بین نوعروسان را خواهیم داشت، گفت: از همراهی کسانی که این موسسه را یاری می‌کنند تشکر می‌کنیم فقط درخواست ما این است که مردم برای اقدامات پیش‌رو بیشتر ما راه همراهی کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول