اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

انتخاب هیات رئیسه شورای شهر اصفهان برای سال دوم فعالیت/ آرا دست‌خوش تغییر شد

در پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان انتخابات هیأت رئیسه شورای ششم برای سال دوم برگزار شد و ترکیب هیأت رئیسه دست نخورده باقی ماند.

انتخاب هیات رئیسه شورای شهر اصفهان برای سال دوم فعالیت/ آرا دست‌خوش تغییر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر اصفهان برای سال دوم دوره ششم در پنجاه و یکمین جلسه علنی این شورا برگزار شد.

برای انتخاب رئیس شورا، محمد نورصالحی و مجید نادرالاصلی کاندیدا بودند که نورصالحی با اخذ ۹ رأی از مجموع ۱۳ رأی، برای یک سال دیگر رئیس شورا باقی ماند و نادرالاصلی نیز ۴ رأی اخذ کرد. 

ابوالفضل قربانی و مجید نادرالاصلی گزینه‌های نایب‌رئیسی شورا برای سال دوم بودند که قربانی با ۷ رأی در مقابل ۶ رأی نادرالاصلی، نایب‌رئیس باقی ماند. 

احمد شریعتی و سیدامیر سامع کاندیداهای کسب کرسی‌ خزانه‌داری شورا بودند که سامع با ۸ رأی در جایگاه خود باقی ماند و احمد شریعتی نیز ۵ رأی به خود اختصاص داد.

فرزانه کلاهدوزان تنها کاندیدای شورا برای جایگاه منشی‌ بود که با کسب ۱۰ رأی در مقابل ۳ رأی ممتنع بار دیگر به این عنوان انتخاب شد.

انتخاب سخنگوی شورا نیز با کاندیداتوری علی صالحی انجام شد که وی با کسب ۱۰ رأی در مقابل ۳ رأی ممتنع یک سال دیگر سخنگوی شورا باقی ماند.

کمک مدیریت شهری به ستاد اربعین

علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت‌وگوی خبری پس از پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شهر با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم اظهار کرد:موضوع بررسی اساسنامه‌ سازمان‌ها در دستور کار صحن علنی است که امروز نیز دو اساسنامه بررسی شد.

وی افزود: با توجه به پیشنهادات مطرح شده در رابطه با جمع‌بندی این اساسنامه‌ها، قرار بر این شد که امروز جمع‌بندی نهایی صورت نگیرد تا نکاتی که در جلسه امروز به آن اشاره شد را در کمیته مشترکی بررسی کنیم تا با هماهنگی و بررسی بیشتر، اساسنامه‌ها با چارچوبی بهتر روی میز شورا قرار گیرد.

وی اضافه کرد: بنابراین لایحه اساسنامه اصلاح سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و سازمان عمران شهرداری با رأی اعضا برگشت داده شد تا با بررسی بیشتر مجدداً به صحن برگردد.

صالحی با بیان اینکه با توجه به مصوبات کشوری امروز در رابطه با وظایفی که برای خدمت‌گذاری به مردم در ستاد اربعین قرار است به دستگاه‌ها سپرده شود جمع‌بندی داشتیم، مطرح کرد: تکالیفی برای شهرداری اصفهان مقرر شده بود که در قالب یک لایحه برای مشارکت در ساخت تجهیزات به شورا واصل شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: با توجه به توضیحات تکمیلی، شورا موافقت کرد که در این ساخت با عدد پیشنهادی شهرداری موافقت کند و در صورت تأیید مراجع بالادستی این اتفاق خواهد افتاد.

وی تصریح کرد: با توجه به نزدیک‌شدن به یک سالگی شورا، امروز انتخابات هیأت رئیسه برای سال دوم انجام شد.

صالحی عنوان کرد: ترکیب اعضای هیأت رئیسه در سال اول بدون تغییر، با انتخاب اعضای شورای شهر در سال دوم به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول