اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

رانندگان اسنپ در یزد از پرداخت کمیسیون معاف شدند

اسنپ در نظر دارد تمامی سفرهای سرویس خودروی خود را در استان یزد از پرداخت کمیسیون معاف کند تا با کمک این طرح رانندگان بیشتری تشویق به خدمت‌رسانی شوند.

رانندگان اسنپ در یزد از پرداخت کمیسیون معاف شدند

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد،‌ شرکت اسنپ با صدور اطلاعیه اظهار کرد: با توجه به این‌که این روزها شاهد وقوع سیل در بسیاری از استان​‌های کشور هستیم و از آنجایی که در حال حاضر استان یزد در وضعیت بحرانی قرار گرفته و با سیل و آبگرفتگی شدید معابر روبه‌رو شده است، اسنپ در نظر دارد تمامی سفرهای سرویس خودروی خود را در استان یزد از پرداخت کمیسیون معاف کند تا با کمک این طرح رانندگان بیشتری تشویق به خدمت‌رسانی شوند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این معافیت از امروز ساعت ۵ تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۹ مرداد اجرا می‌شود.

در بخش دیگری از اطلاعیه شرکت اسنپ آمده: ضمن عرض تسلیت به خانواده​‌های آسیب‌دیدگان سیل و آرزوی سلامتی برای هموطنان در سراسر کشور، اعلام می‌کنیم: با بررسی وضعیت سفرها در استان‌های مختلف و مشورت با تیم عملیات اسنپ به این نتیجه رسیدیم که انجام این طرح می‌تواند به تسهیل رفت‌وآمد در استان یزد کمک کند. با اینکه این اقدام گام کوچکی در جهت حمایت از مردم آسیب‌دیده کشورمان است، اما امیدواریم بتوانیم در ساماندهی وضعیت حمل‌ونقل یزد موثر باشیم. همچنین در صورت ادامه بحران‌ سیل در کشور این طرح در سایر شهرهای محل فعالیت اسنپ قابل تمدید خواهد بود.

در پایان توصیه می‌شود، تا حد ممکن از تردد غیرضروری پرهیز کنیم و هشدارهای سازمان هواشناسی را جدی بگیریم.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول