اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دستگیری عربده‌کش عامل تیراندازی در مراسم خاکسپاری در بندرعباس+فیلم

با هوشیاری و سرعت عمل پلیس هرمزگان ضمن شناسایی عاملان تیراندازی در مراسم خاکسپاری، متهم اصلی تیر اندازی و 3 نفر دیگر شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری عربده‌کش عامل تیراندازی در مراسم خاکسپاری در بندرعباس+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دو روز پیش و در جریان یک هفت‌تیرکشی در یک کبابی در چهارراه نخل ناخدا در شهر بندرعباس، گروهی از اراذل و اوباش به جان هم می‌افتند که دو نفر از آنان در تیراندازی به سوی یکدیگر کشته و 3 نفر نیز زخمی می‌شوند.

دیروز و در جریان خاکسپاری یکی از کشته شدگان، یک نفر به خونخواهی نام برده با سلاح گرم اقدام به عربده کشی و تیراندازی می‌کند که به گفته سرهنگ موسی عرب، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان، در پی اختلافات و کینه جویی های قبلی، چند جوان در محله نخل ناخدا بندر عباس با یکدیگر درگیر شدند که منجر به کشته شدن دو جوان شده و با تلاش پلیس ضارب اصلی و سایر عوامل درگیری در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شدند.

 

 

وی افزود: متأسفانه موضوع به همان ماجرا ختم نگردیده و هنگام خاکسپاری مقتولین، طرفین درگیری با در دست داشتن سلاح اقدام به فحاشی و تیراندازی هوایی در محل خاکسپاری نموده و از محل متواری شدند.
 
سخنگوی پلیس هرمزگان اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع، پیگیری پرونده و شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی این ماجرا برابر تدابیر ویژه فرمانده انتظامی استان در دستور ماموران و کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی با تأکید براینکه استان هرمزگانی جایی برای جولان هنجارشکنان و اراذل و اوباش نیست، اذعان داشت: با سرعت عمل و توان بالای عملیاتی مأموران، متهمان شناسایی و عامل اصلی تیراندازی و 3 نفر دیگر دخیل در آن که قصد فرار از بندرعباس را داشتند، نیز دستگیر شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس هرمزگان در پایان خاطر نشان کرد: به محض دستگیری دیگر متهمان و تکمیل پرونده مراتب به اطلاع شهروندان فهیم استان خواهد رسید.

انتشار خبر تیراندازی این دو گروه به سوی یکدیگر در مرکز شهر بندرعباس در نیمه های شب که بدلیل تعداد زیاد گلوله‌های شلیک شده، شمار زیادی از مردم منازل اطراف را نیز متوجه ماجرا کرده و سپس اعلام خبر کشته شدن دو نفر در این درگیری و نیز جسارت وقیحانه اوباش در تکرار تیراندازی در مراسم خاکسپاری یکی از کشته شدگان، سبب بازتاب‌های مختلفی در فضای مجازی و در میان مردم شده است.

انتهای پیام/ 3728

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول