اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور: تمام خسارات سیل‌زدگان پرداخت می‌شود

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: بودجه اولیه‌ای برای مناطق سیل‌زده چهارمحال و بختیاری تصویب می‌شود و سپس با بررسی و برآورد دقیق خسارات توسط کارشناسان حوزه‌های مختلف همه خسارات مردم پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور: تمام خسارات سیل‌زدگان پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدحسن نامی صبح امروز با هدف بازدید از مناطق آسیب‌دیده از سیل به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در جمع خبرنگاران گفت: در این سفر برآوردی کلی از خسارات ناشی از سیل در چهارمحال و بختیاری خواهیم داشت.

وی ادامه داد: طی جلسه‌ای که با استاندار و سایر مسئولان استان داریم تصمیم‌گیری نهایی برای چگونگی پرداخت خسارات انجام خواهد شد.

نامی با بیان اینکه برآوردها اغلب با نگاه مثبت است و بودجه‌ای بیش از نیاز تعلق می‌گیرد، افزود: نگاه رئیس‌جمهور به مناطق محروم همواره ویژه و کمک‌کننده است.

از تمام امکانات موجود در کشور برای کمک به سیل‌زدگان استفاده شد

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه همزمان ۲۳ استان کشور درگیر سیل شدند، توضیح داد: از تمام امکانات موجود در کشور برای کمک به مردم استفاده شد.

وی اضافه کرد: چنانچه در ادامه امدادرسانی در چهارمحال و بختیاری نیاز به تجهیزات خاصی باشد سریعا اعزام خواهد شد.

نامی اقدام به موقع ستاد بحران چهارمحال و بختیاری و اطلاع‌رسانی به مردم را علت تلفات جانی حداقلی در استان دانست و گفت: مهم جان انسان‌هاست و خسارات دیگر قابل جبران است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار داشت: بودجه اولیه‌ای برای چهارمحال و بختیاری تصویب می‌شود و سپس با بررسی و برآورد دقیق خسارات توسط کارشناسان حوزه‌های مختلف همه خسارات مردم حتما پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول