اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اختصاص رشته پزشکی به دانشکده ساوه با موافقت وزارت بهداشت

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی از اختصاص رشته پزشکی به دانشکده علوم پزشکی ساوه با موافقت وزارت بهداشت خبر داد.

اختصاص رشته پزشکی به دانشکده ساوه با موافقت وزارت بهداشت

حجت الاسلام محمد سبزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوه اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و جلسات برگزار شده خوشبختانه وزارت بهداشت موافقت خود را با اعطای رشته پزشکی به دانشکده علوم پزشکی ساوه اعلام کرد. 

وی افزود: با این مهم پزشکان متخصص و فوق تخصص سالیانه موظف به حضور در بیمارستان‌های ساوه خواهند بود و می‌توانیم پزشکان بومی را برای این منطقه تربیت کنیم.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تامین زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان از مهمترین برنامه‌ها در دوران نمایندگی است ادامه داد: در کنار آن نیاز به پزشکان متخصص و فوق تخصص بیش از گذشته احساس می‌شود چراکه مردم این شهر بعضا برای درمان به شهرهای اطراف مراجعه می‌کردند. 

سبزی بیان کرد: با اختصاص رشته پزشکی به دانشکده ساوه یکی از پیش نیازهای ارتقا دانشکده به دانشگاه فراهم خواهد شد و می‌توان با استقرار پزشکان متخصص و فوق تخصص برای ترویج تربیت پزشک در این شهر قدم‌های خوبی برداشت. 

گفتنی است ۲۷ فروردین ماه سال جاری در مدیران حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت با حضور در ساوه و برگزاری جلسه و بازدید از امکانات حوزه بهداشت و درمان ساوه، شرایط را برای تخصیص رشته پزشکی در این دانشکده بررسی کرده بودند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول