اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نجات جان ۵ نفراز عشایر گرفتار سیلاب توسط بالگرد هلال احمر

سرپرست جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویر احمد از نجات جان پنج نفر در منطقه عشایری دیوهاشم شهرستان دنا خبر داد.

نجات جان ۵ نفراز عشایر گرفتار سیلاب توسط بالگرد هلال احمر

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه و بویراحمد، جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد مانند همیشه در زمان مورد نیاز و بحران آماده خدمات رسانی به شهروندان حادثه دیده است.

فلاحی دوست در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با اعزام بالگرد امداد و نجات از سوی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد ۴ خانم و یک پسر بچه در منطقه عشایری دیوهاشم دنا نجات یافتند.

وی بیان کرد: با اعلام گرفتار شدن این ۵ نفر در آب گرفتگی‌ها و سیل منطقه عشایری دیو هاشم روستای کره سفلی دنا بلافاصله با همکاری سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور و جمعیت هلال احمر استان فارس یک فروند بالگرد امداد و نجات به استان اعزام شد.

سرپرست جنعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با ملحق شدن یک تیم امداد و نجات کوهستان از سوی جمعیت هلال احمر دنا در محل حادثه حضور یافته.

فلاحی دوست عنوان کرد: این تیم توانستند چهارخانم و یک پسر بچه عشایر را که دربین آبگرفتگی ها و سیلاب محصور شده و راه دسترسی و جاده های منتهی به آن منطقه نیز از بین رفته بود را نجات دهند. 

وی گفت: هم اکنون نیز بالگرد امداد ونجات مشغول امدادرسانی و ارسال اقلام امدادی به روستاها و مناطق عشایری سیل زده در شهرستانهای مارگون و بویراحمد باتوجه به ازبین رفتن راههای ارتباطی و عدم دسترسی به این مناطق میباشد که اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول