اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

وعده‌های پوچ به سه قلوهای لنده‌ای/ نه از وام فرزندآوری خبری شد نه حمایت مسئولان

بعد از تولد سه قلوهای لنده‌ای مسوولان وعده‌هایی برای حمایت از این خانواده دادند اما به نظر می‌رسد هیچ کدام از آنها عملیاتی نشده است.

وعده‌های پوچ به سه قلوهای لنده‌ای/ نه از وام فرزندآوری خبری شد نه حمایت مسئولان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، قاسم، رضا و محمد سه قلوهای لنده‌ای که سه ماه پیش به دنیا آمدند تا آقای سهرابی ثانی ۳۵ ساله و خانم ۲۹ ساله‌اش حالا دارای ۶ فرزند شوند.

گرچه به دنیا آمدن سه قلوها خوشحالی پدر و مادر را به همراه داشت اما سختی‌ها زندگی پدر خانواده را تحت فشار قرار داده و تامین هزینه ۶ فرزند زندگی را بر آنها سخت و سخت کرده است.

 

در این شرایط سخت، قرار بود مسؤولان خانواده سه قلوها را مورد حمایت قرار دهند حتی مدیرکل سابق امور بانوان با حضور رسانه ملی در استان زمینی به متراژ ۲۰۰ متر به این خانواده اهداء کرد اما حالا پدر خانواده می‌گوید نه تنها زمینی به وی داده نشد بلکه هیچ حمایتی از وی صورت نگرفت.

مهیار سهرابی‌ثانی می‌گوید: با زن و ۶ فرزندم در خانه پدری‌ام زندگی می‌کنم به من قول ۲۰۰ متر زمین در دهدشت را داده بودند و گفتند بعد از یک ماه تحویل می‌دهند اما سه ماه گذشته و خبری نشده است.حتی وعده یک دستگاه کولر گازی برای تابستان گرم لنده با ۴۵ درجه سانتی‌گراد هم عملی نشد.

وی عنوان کرد: قول دادند ۳۰۰ میلیون وام مسکن بدهند که خبری نشد وام فرزندآوری هم در  بانک رفاه دهدشت نام‌نویسی کردم اما بعد از سه ماه به من وام ندادند و حالا مانده‌ام با ۶ بچه و گرانی‌ها و درآمد پایین چه کنم.

وی ادامه می‌دهد: روزانه باید برای بچه‌ها پوشک و شیر خشک تهیه کنم، هزینه هر دو بالا است، از استانداری گفته بودند که از من حمایت می‌کنند.

وی حتی می‌گوید زندگی به گونه‌‌ای برایش سخت می‌گذرد که نمی‌تواند یک دست لباس نو برای بچه‌هایش تهیه کند.

 

گفتنی است با پیگیری خبرنگار فارس قرار شد کمیته امداد  استان از خانواده سه قلوهای لنده‌ای حمایت کند که طبق گفته‌های آقای سهرابی‌ثانی حمایتی صورت نگرفته است.

وی می‌گوید؛ در استان هیچ حمایتی از من صورت نگرفته اما نمایندگانی از دفتر مقام معظم رهبری به دیدار ما آمدند و هدایایی به سه قلوها دادند که از آنها قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول