اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

برخورد با سرباندهای گسترش تکدی‌گری در هرمزگان ضروری است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: برخورد با سرباندهای گسترش پدیده تکدی گری در سطح استان موضوع مهم دیگری است که ضروری است در دستور کار نیروی انتظامی و دستگاه قضایی قرار گیرد.

برخورد با سرباندهای گسترش تکدی‌گری در هرمزگان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان امروز در جلسه شورای ساماندهی متکدیان استان با تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام، عنوان کرد: تکدی گری پدیده کوچکی نیست و این مهم پدیده بسیار حائز اهمیت است و منشا بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه است.

وی افزود: پیشگیری از گسترش پدیده تکدی گری زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی در بسیاری بخش ها نظیر اعتیاد، بزهکاری و... می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی با اشراف کامل بر مسئولیتی که در حوزه ساماندهی متکدیان دارند نسبت به اجرایی کردن وظایف خود اقدام کنند.

کامرانی تصریح کرد: تکدی گری پدیده ای است که زیبنده شهرهای استان به ویژه بندر عباس مرکز استان نیست.

وی افزود: برچیدن پدیده تکدی گری نیازمند همکاری و هم افزایی کلیه دستگاه های اجرایی ذیربط است.

شهرداری بندرعباس متکدیان را از سطح شهر جمع کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: شهرداری بندرعباس با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی متولی نسبت به جمع آوری و ساماندهی متکدیان سطح شهر در مدت مشخص اقدام نمایند.

کامرانی تصریح کرد: ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به کودکان متکدی جهت توانمند سازی آنها از اهمیت بسزایی برخوردار است که ضروری است در دستور کار دستگاه های اجرایی ذیربط قرار گیرد.

وی افزود: دستگاه های اجرایی تکالیفی را که قانون برای ساماندهی متکدیان تعیین کرده اجرایی و عملیاتی کنند..

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، اظهار داشت: صداوسیما در زمینه کاهش پدیده تکدی گری در جامعه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی کند.

کامرانی گفت: برخورد با سرباندهای گسترش پدیده تکدی گری در سطح استان موضوع مهم دیگری است که ضروری است در دستور کار نیروی انتظامی و دستگاه قضایی قرار گیرد.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول