اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

ویژه برنامه‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در حرم بانوی‌ کرامت

ویژه برنامه مقتل‌خوانی روز عاشورا با حضور حجج الاسلام والمسلمین مومنی و صادقی واعظ و مداحی سید علی حسینی نژاد و دیگر مداحان برگزار می‌شود.

ویژه برنامه‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در حرم بانوی‌ کرامت

حجت‌الاسلام و المسلین شهاب‌الدین غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ویژه برنامه‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در حرم بانوی کرامت اظهار کرد: مراسم زیارت عاشورا با صد سلام ساعت ۸:۳۰ صبح روز تاسوعا با نوای حجت الاسلام شهیدی و مداحی حسینی تبار و جعفری نژاد در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) خاطرنشان کرد: برنامه سخنرانی قبل از نماز ظهر توسط حجت‌الاسلام والمسلمین میرشفیعی و سخنرانی بعد از نماز عصر نیز توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی همراه با مداحی عباس حیدر زاده و سید علی حسینی نژاد برگزار می شود.

وی یادآور شد: زیارت ناحیه مقدسه نیز ساعت ۱۹ توسط سید علی حسینی نژاد در حرم بانوی کرامت قرائت خواهد شد.

غفاری با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های روز عاشورا اظهار داشت: ویژه برنامه های عاشورای حسینی نیز ساعت ۸:۳۰ صبح با قرائت زیارت عاشورا و صد سلام توسط حجت الاسلام محمد پور و مداحی حسینی تبار و جعفری نژاد در حرم مطهر آغاز می‌شود.

وی تاکید کرد: قبل از نماز ظهر حجت‌الاسلام والمسلمین میرشفیعی به ایراد سخن خواهد پرداخت و بعد از نماز عصر نیز ویژه برنامه مقتل‌خوانی توسط حجج الاسلام والمسلمین مومنی و صادقی واعظ و مداحی سید علی حسینی نژاد و دیگر مداحان اهل‌بیت(ع) برگزار می شود.

غفاری در پایان گفت: ساعت ۱۹ روز عاشورا نیز زیارت ناحیه مقدسه توسط حجت‌الاسلام شهیدی قرائت خواهد شد.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول