اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آزادی ۸۷۵ زندانی جرایم مالی و غیرعمد در استان تهران

رئیس توسعه حل اختلاف استان تهران، گفت: در نتیجه تلاش شوراهای حل اختلاف استان تهران، ۸۷۵ زندانی جرایم مالی و غیرعمد از بند زندان رهایی یافته‌اند.

آزادی ۸۷۵ زندانی جرایم مالی و غیرعمد در استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، غلامرضا مهدوی رئیس توسعه حل اختلاف استان تهران، درباره اقدامات شوراهای حل اختلاف استان تهران در جهت آزادی زندانیان جرایم مالی و غیر عمد با تاکید بر لزوم کاهش جمعیت کیفری کشور، اظهار کرد: از ابتدای تیر تا ۱۵ تیرماه سال‌ جاری در نتیجه تلاش شوراهای حل اختلاف و به ویژه شوراهای مستقر در زندان‌های استان تهران، ۸۷۵ زندانی جرایم مالی و غیرعمد از بند زندان رهایی یافته‎ اند.

وی با اشاره به فراهم شدن زمینه این تعداد آزادی زندانیان جرایم مالی با جلب رضایت شکات، گفت: در همین بازه زمانی ۳۰ هزار و ۷۶۱ فقره پرونده اعم از جرایم مالی با تلاش و همت اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف استان تهران با ایجاد صلح و سازش مختومه شده است.

رئیس توسعه حل اختلاف استان تهران، تصریح کرد: این تعداد پرونده ذکر شده در صلاحیت شوراهای حل اختلاف نبوده و صرفا به دلیل داشتن جنبه سازشی از محاکم و دادسراهای استان به شوراهای حل اختلاف استان ارجاع شده‌اند.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول